Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2, 3 7177 besök totalt |
ja, fy bubblan. Va du där idag ?, va trevligt att träffa lite farkostare. Fast det andra i stadshuset va ju rätt segt. _________________ Cédric Nyberg Porsche 924 Turbo Toyota GT86 Formel Vee Veemax MKIVB 1970 www.instagram.com/garagecedric/ |
||||
jorå... va där idag! visst va stadshuset segt... synd bara att jag inte träffade några fakostare, va lite upptagen me o snacka me lite gammla kompisar som jag inte sätt på ett tag! MVH / Alexander Eklöw _________________ A Eklöw |
||||
Välkomna till KTH, vill bara tipsa om www.kthracing.se... Mer info om när vi drar igång i höst kommer...
![]() _________________ Henning Olsson |
||||
man tackar! vad krävs för at få vara med o bygga på dom? vore jättekul att få vara med! MVH / Alexander Eklöw _________________ A Eklöw |
||||
Ungefär samma som att söka till Farkost, då. Så alla som blivit antagna på linjen är direktkvalificerade. ![]() F.ö. tycker jag att KTH borde ha en motorklubb, som t.ex. tävlar i långlopp typ Chalmers. Det finns ju klubbar för orientering, segling och allt möjligt skumt, så de nyantagna kan väl se till att starta en motorklubb och få upp intresset lite för racing på KTH. ![]() Själv har jag efter 17 år, vara nära 12 som anställd(åtminstone deltid), lyckats lämna bygget. ![]() _________________ /Anders Ytterström #24, #64, #88 |
||||
Tankarna om motorklubb har funnits, och i viss mån "utretts". Men de spons vi lyckas dra in räcker nätt och jämt till Formula Student projektet. Sen råder tydligen utrymmesbrist (därför hänger våra FS-bilar på väggen!), och tillgången till verkstäderna är rätt begränsad.
Som Micke säger, kraven är rätt låga, bara du inte fattar att man ibland måste jobba i 39 timmar i sträck... ![]() _________________ Henning Olsson |
||||
HAHA!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Jag såg flyg-nollan!!! ![]() ![]() Nästan så man längtar tillbax.HAHa.. Lyckat ill nu! och hoppas ni får en bra nollning. Bastun på osqvik är en HIT! _________________ Michael Vallinder "Fast is when munching the throttle is just plain scary..." |
||||
Hehe... Jag längtade tillbaks så mycket att jag var inne på TC i tisdags och sjöng och gycklade med/för flyg-n0llan på Walles pub. Kan väl hända att jag offrade mig för klubbmästeriet och tog en öl eller tre också
![]() _________________ Fredrik Svärd |
||||
jag var också där då (såklart, man e ju flygnolla!) allt e grymt kul hittills! Mycket bättre än jag väntat mig faktiskt! / Alex _________________ A Eklöw |
||||
jag misstänker att ngn från "ÖPH" också läser/skriver här, kan det vara så kanske?
Fick en mycket märklig fråga idag under ÖPH's korsförhör... lät ungefär såhär: "-Nollan, har Nollan ngn gång kört en vit BMW Nollan? Svar: - det har väl hänt ![]() (för de som inte vet är ÖPH farkosts "phösare") _________________ A Eklöw |
||||
ok, man kanske skulle visa sig, som den tredjedel av tekakans rejsa-grupp man är. Jävligt kul ställe, detta KTH, Vi var på osqvik i fredags. Bakis, jag, inte då
![]() Ett annat ÖPH-citat angående skumma hjulvinklar på en nolle-lådbil: "Nollan, assymetriska vinklar på framvagnen. Det här är ingen jävla ovalbaneracing, Nollan!" ok, jag har hittat hem! _________________ Max Carlsson Lotus Europa S2 -68 BTG: 8.26 (Porsche 944 S2) |
||||
Nollan!!! Det är dags nu!
![]() _________________ Michael Vallinder "Fast is when munching the throttle is just plain scary..." |
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2, 3 7177 besök totalt |