Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Allmänt banåkaforum
Dudes galna/innovativa ideer (splittad tråd)
<<   1, 2, 3
3955 besök totalt
Dude
huddinge/sthlm
Här sen Jan 2003

<span style='color:red;font:bold'>Moderator</span>
Moderator

ButterflyRacing skrev:
dude skrev:

det är precis den du talar om. det är lite synd att vi bor så långt ifrån varandra, annars tror jag att en bra konstellation kunde byggas

Det går säkert att lösa..........det är ju bara 08-or som tycker det är långt bort om det inte går tunnelbana dit dom ska.
Men jag kan tala om en hemlis........det finns en hel värld utanför tullarna

När jag såg bilen på åsen.......var du nog inte där.
Jag var fram och pratade med en kille som stod bredvid bilen.
Det var någon konstruktionslösning som jag tyckte såg lite konstig ut ....(kommer inte ihåg vad det var).....så jag erbjöd mej att diskutera saken.
Killen vid bilen, tittade bara på mej.......och så sa han...."nja..han som har konstrurat bilen har fult tillräkligt med ideer"......med en upgiven min

Det måste vara dej han pratade om.

kan nog svära mig fri från att vara konstruktör på denna bil. men ide'spruta får jag nog ta på mig.vi har en kille i teamet som är halv-vass på aerodynamik och chassi, så han får ta den mesta skiten
den konstruktionslösning som vi hade mest bekymmer med var wobblinken på bakaxeln ( jävla engelsmän )

vad menar du med tunnelbana????. har inte sett nån sån inifrån sen mitten på 80-talet!.
det stora problemet är att jag har det svårt att få tiden att räcka till (fru,två barn,två företag,ett par hus och inte minst att vara dagpappa till mina anställda när dom känner sig orättvist behandlade av omvärlden )
har en ganska fungerande uppbyggnad av mina befintliga team.
jag pröjsar - dom andra bygger i samråd med mig. alla får köra

Plymouth Cuda Conv -70
VaGinetta G20
Opel Speedster
Ford Cortina

Anders Bisting
Citera
Tobbe...
Härnösand/Nordsjön
Här sen Maj 2003

Passus

Som en passus till Hayabusamotorn-hittade en länk om ni scrollar längst ner på den här sidan....:
http://www.snowrider.se/default.asp?page=/artiklar/default.asp?ID=57

Jag VET att jag läste ett mer utförligt reportage om den motorn i vintras-men vart

Har ett svagt minne att dom spöade dom värsta USA byggena i ämnet "Hayabusa-turbo"...
Inte illa pinkat av "en liten" Pitefirma...

Familjebil: Sharan V6 4 motion -04
Andrabil: Audi A3 Sportback 2.0 q - 12.
Citera
Allmänt banåkaforum
Dudes galna/innovativa ideer (splittad tråd)
<<   1, 2, 3
3955 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande