Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
1, 2, 3, 4, 5, 6 >> 10307 besök totalt |
Rejsa-gokart Linköping 8/10 Sviestad
Hej på er ![]() Vad säger ni, är det dags för gokart-träff innan säsongen är tvärrslut!? Förslag är en lördag, och den 8/10 kanske. Sviestad, eller Gokarthallen...eller någon annan bana. Tanken var att en lördag ger möjlighet till att köra lite tidigare på dagen. (läs eftermiddagen) Tanken är: Först lite gokart ![]() Lite mellantugg. ![]() ![]() Kanske film med ![]() ![]() Sen lite mat på krogen ![]() Sen får vi se.. ![]() Intresse och kommentarer. ![]() PS Såklart så kommer HotWok-Klas "super stege"-system att användas.. ![]() _________________ ![]() Klubbräser: Porsche 951-86 Tävlingsräser: Opel Kadett GSi 2,0 16v |
||||
Eventuellt.
Det finns en liten risk att jag stannar kvar i linköping den helgen, om jag nu gör det så är det väl 50/50 att det är på lördagen som jag är "ledig". _________________ Brukshäcksarsenalen: Citroën Xsara Picasso 1,8 -05 Opel Vectra 1,8 -09 |
||||
Låter väl inte alls som en trist tillställning...
![]() och jag säger som "Bling-Klas": "Vi kör ju bara för gemenskapen och för att det är kul..." ![]() ![]() |
||||
Jag kan ställa upp så ni andra får tillfälle att öva omkörningar.
Får dock höja en varningens finger för min breda körstil. |
||||
Kräftor är överskattat. Speciellt i oktober. Bara en fruktansvärd massa slabb för lite mat och kallt är det också. Ja ute alltså. ![]() ![]() ![]() ![]() Kalasinitiativ Erik! ![]() M.v.h. Uffe _________________ Ulf Lögdberg |
||||
Kul! ![]()
Hmm....det blir svårt....det är bara Klas som har en sportkeps att fatta den... ![]() ![]() ![]() Citat från i vintras.. Klas förklarar startordningen: "Den andra gruppen startar först och den första i gruppen startar sist med cart 8, alltså den kart som står sist inte nummer 8 men kom ihåg vilket nummer det var på karten ni körde". ![]() _________________ ![]() Klubbräser: Porsche 951-86 Tävlingsräser: Opel Kadett GSi 2,0 16v |
||||
Liten sammanställning.
Klara: Erik Klas Mårten AL (tolkar ditt svar som ett ja) Daniel Eklöf Magnus L Petter U (inte för gammal för ![]() osäkra Ulf Eric _________________ ![]() Klubbräser: Porsche 951-86 Tävlingsräser: Opel Kadett GSi 2,0 16v |
||||
Jag skulle nog också kunna tänka mig att komma, inte för att köra Gokart, för det stoppar inte min rygg för,
![]() ![]() ![]() Kanske inte stannar hela kvällen, men ett tag i alla fall. _________________ Mvh Lennart Jarmyr! |
||||
|
||||
OJ! Där hade jag fastnad på bild också (längst till höger)... ![]() Tror tyvärr inte jag hinner med att närvara denna gång, men om det skulle ändras så vore det kul att få vara med igen! ![]() |
||||
Det ser lovande ut! Tillräckligt många är med..
![]() Vart vi skall köra är fortfarande öppet, så kom med förslag! En tanke var Sviestad, just för att det är ute, och en "riktig" bana. Dom andra kan vi köra i vinter. Vi kanske kan få en bra deal genom LMS-grabbarna!? ![]() och tiden? Är 16:00 lagom? _________________ ![]() Klubbräser: Porsche 951-86 Tävlingsräser: Opel Kadett GSi 2,0 16v |
||||
*ping*
Ehum... Jahapp, då var det bara 5 parallella bokningar den helgen... ![]() ![]() Mvh Mangan _________________ Magnus Karlsson, Scott Genius 750 The older I get, the faster I was... |
||||
jag kommer.....för en gång skull
och att vi sedan skall använda Klas regler, då kan det bara bli en höjdarkväll. Men kom ihåg, vi kör bara för att det är skoj och jag tror att jag inte riktigt känner mig i form denna dag. ![]() _________________ Porsche Cayman GT4 -16 |
||||
Alla är välkomna, bara jag vet hur många.. ![]() _________________ ![]() Klubbräser: Porsche 951-86 Tävlingsräser: Opel Kadett GSi 2,0 16v |
||||
![]() |
Inför träffar
![]() |
1, 2, 3, 4, 5, 6 >> 10307 besök totalt |