Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Elitracing (åskådarracing)
A1GP
927 besök totalt
TeamJeremia
Surte
Här sen Aug 2005

Trådstartare
A1GP

www.a1gp.com

Vad tror ni om denna serien? Kan det bli någon serie att räkna med?

Personligen tycker jag den känns väldigt konstruerad (utan att ha sett ett enda race).

Sundsvall
Här sen Sep 2003

Såg ett reportage om det på Fifth Gear ochd et verklar klart intresant! Bilarna var det då tillräcklgit med ös i iaf!

Frågan är bara om det kommer att sändas i svensktv och när osv... Samt om det är klart med förare ifrån alal nationer och hur de tas ut osv...

ca6
GBG
Här sen Maj 2004

Jag hittar inget om att det kommer sändas i nån av dom vanligare svenska kanalerna. Men det kommer säkert gå att ladda hem.
Trist att inte Sverige nappat på att anmäla ett team

Sundsvall
Här sen Sep 2003

ca6 skrev:
Jag hittar inget om att det kommer sändas i nån av dom vanligare svenska kanalerna. Men det kommer säkert gå att ladda hem.
Trist att inte Sverige nappat på att anmäla ett team

Näe det är ju väldigt synd att vi bara har Ekström i DTM och Wirdheim i Champ Car!

JohanR
Jönköping
Här sen Dec 2002

Bilarna ser ju seriösa ut, speciellt bakifrån. Mycket gummi och lite vinge. Kan bli bra.

Iden med en vinterserie är ju inte ny. På sextiotalet fanns Tasman som kördes i Australien/Nya Zeeland på vårat vinterhalvår. Alla framstående förare var med, som Jim Clark och Graham Hill m.fl m.fl. Bilarna var, tror jag, F1 bilar med lite mindre motorer.

Katrineholm
Här sen Dec 2003

Jag såg att jag råkar vara i Brazilien när racet där ska gå... en lampa tändes över huvudet på mig.
Men släcktes när jag kollade vart banan låg och fann att jag skulle vara 240mil bort (stort land). Inte så man tar en taxi direkt.

å andra sidan - har jag ändå åkt 1000mil för att göra ingenting , kan man väl åka en bit till för o se nå tufft.

Kör mest barnvagn och mtb nu för tiden.
Citera
Elitracing (åskådarracing)
A1GP
927 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande