| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Racingsimulatorer
GTR-övning ikväll, 20:30, 18/9
|
1103 besök totalt |
|
Ingen superseriös tävling, utan bara lite testande m.m. Dock kommer det givetvis bli rejs efter ett tag.
Servern öppnar klockan 20:30. Serverinfo IP: 194.47.145.60 Game name: Mäcens rejsa.nu Bandbredd: 100Mbit GTR version: 1.4 Banor: Anderstorp och Falkenberg (Falkenberg går att ladda hem här: http://www.m4driving.it/download/9136.html) Bilar: NGT _________________ Marcus Svensson Mazda RX-7 -95 Snabbare än Lupos3L & Obizzz i Superstage 1:22,50 (slicks) 1:25,05 (R-däck)
|
||
|
Kul!
Grattis till Galne som vann på Falkenberg.
Kommer inte ihåg vad du hette som vann på Anderstorp. KENTH och SARAJI eller vad de nu hette, vet jag inte om de var härifrån... Ska nog sätta lösenord nästa gång. _________________ Marcus Svensson Mazda RX-7 -95 Snabbare än Lupos3L & Obizzz i Superstage 1:22,50 (slicks) 1:25,05 (R-däck)
|
||
|
41 körde Galne på med GT3:an, och jag körde på 45 med min Lotus. Min gaspedal ska ses över då fullgas inte funkar så bra. Glapp som fasen i den.
_________________ Marcus Svensson Mazda RX-7 -95 Snabbare än Lupos3L & Obizzz i Superstage 1:22,50 (slicks) 1:25,05 (R-däck)
|
||
ok då vet man ju lite mer vad man ska ligga på för att ha en schans
Min gaspedal är likadan, funderade varför alla drog ifrån på rakorna trots att jag nästan körde utan downforce och med låg utväxling innan jag kom på att gasen bara gav typ 75%, nu ger den iaf 95% man kan dra upp sensen på gas och broms i spelet, nackdelen är att nu har jag full broms efter att jag bara tryckt ner lite mer än hälften av bromspedalens slaglängd. _________________ Stefan Eklund Kör V40T4 -01 samt skoda pickis. |
||
Har för mig jag låg på 41.39 som bästa tid innan racet, men minnet är svagt...
|
||
![]() |
Racingsimulatorer
|
1103 besök totalt |