Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3, 4 >> 1 besök senaste veckan (33963 totalt) |
Hej Jonas!
jo visst är jag nöjd med din gamla bil. Vissa uppgraderingar är på G under vintern, men än så länge kommer du känna igen den ![]() ![]() Är säker att din 02:a kommer att bli väldigt ball... med tanke på hur "min" e28 ser ut så tvivlar jag INTE på detaljfinishen! _________________ Per Lidbom i3S ACS -18 M5 e28 -86 M5 e39 -99 M540i/6 touring (snart M5) -01 ...och en jädra massa cyklar. |
||
![]() Tyckte det saknades något på bilden så jag photoshoppade lite snabbt. Har alltid tyckt att det saknas något på grp2-bilarna, kom just på vad det var och nu blev jag själv lite sugen... ![]() ![]() Lär bli att ta fram dessa själv dock.. ![]() _________________ Rikard Ahlin |
||
Hur går de egentligen för dej nu kusins vitamin?!
Ska flytta min bil till nytt garage i nästa vecka ( ihop med Stefan som bygger 2002 m3 E30 spis).. Lycka till i framtiden med bygget..uppdatera med bildern är du får tid över ![]() _________________ Mikael Lundblad Bygger Drifting bil Volvo 760 TURBO |
||
Ser att du passat på att göra lite extra plats för hjulen. ![]() ![]() Dörrarna; Var fick du tag på dem och vad fick du betala? PM funkar om det känns bättre.. ![]() _________________ Rikard Ahlin |
||
Frågor ??
Lådan som visas är en Getrag ? har BMW det orginal i någon modell med 1:1 på feman ZF lådorna är ju så dyra. en sak till !! Den vita 02 som du visar på bilder den tror jag inte är en gr 2 bil det är nog en gr 4 men du bygger kanske inte för RHK race _________________ Per Fogelberg Favorit leverantörer : LJ Trim Hammarö. Anders Lack Center Forshaga, K H Cortina GT 1966 Gr 2 Sierra 1990 2 dör Andrabil / Busbil |
||
M 3 Låda ?
om man skulle leta efter en sådan låda vad söker man då M 3 växelåda folk brukar inte kunna betäckningar på sädana saker. Vad kostar en begangnad låda ??Angånde skärmbreddarna så är jag allmänt nyfiken på sådant i min jakt på info till mitt Ascona A bygge, man skall ju bevisa vad som var tillåtet i gr 2 på på 70 talet. Det är ju enklare med Ecorter med 28 sidor tillägg i gr 2. Lycka till med bygget så där stod Asconan för ett år sedan och nu skall vi testa på Gelleråsen om 2 v. OM !!! _________________ Per Fogelberg Favorit leverantörer : LJ Trim Hammarö. Anders Lack Center Forshaga, K H Cortina GT 1966 Gr 2 Sierra 1990 2 dör Andrabil / Busbil |
||
Tjena Kompis!
Kul att du blev ägare av en E30-låda. Antar att det blir "lite" mindre anpassnings jobb med den jämnfört med E36-lådan!! Ser fram emot att klämma lite på dörrarna nästa gång jag kommer "hem". _________________ Matz [IceDog] Sköld, Göteborg (Partille) Porsche 997.2 Speed Yellow. |
||
Nu blev man ju riktigt nyfiken ![]() - Hur var passformen på dessa ? - Använder man originalrutor ? - Får vevmekanismen plats ? _________________ Tobias Johansson - BMW 1802 Banracing |
||
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3, 4 >> 1 besök senaste veckan (33963 totalt) |