Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
<< 1, 2, 3, 4 >> 10154 besök totalt |
Tillägg till reglerna:
Alla öppna bilar ska ha taket på vid körning. Inga slicks tillåtna. _________________ Martin Scotte -Light travels faster than sound. That is why some people appear bright before you hear them speak. Honda Civic Superstage: 1.22.44 |
||||
Re: HPC på Knutstorp
Hehe....tror inte någon här inne som behöver vara orolig för konkurrens från hondaklubben. Vi är ett gäng glada amatörer med gatbilar (inga trailer queens) som kör för vi tycker det är kul. Ingen av oss tävlar eller har någon vidare erfarenhet av racing. om någon missat det så är det helt förbjudet med tidtagning. Våra bankörningar är inte på något sätt några tävlingar! _________________ "Racing improves the breed" - Soichiro Honda Civic 1.6VTEC -91 SS 1.26.29 |
||||
Så länge den inte registrerar ngt så är det lugnt. Vi kan inte tvinga folk att montera ur allt som kan tas tid med. All form av tidtagning i bilen är förbjudet, vad folk gör på läktaren eller likn kan vi inte styra över.
_________________ Martin Scotte -Light travels faster than sound. That is why some people appear bright before you hear them speak. Honda Civic Superstage: 1.22.44 |
||||
![]() ![]() ![]() ska bli mycket kul att få prova på knutan i år!! det blir första gången där för mig... ska iväg och justera lite chassie idag tänkte jag... ![]() _________________ Fredrik Heijel www.hondaklubben.com Civic -00 BilsportSS 1.24.12 såld ![]() Suzuki Swift Sport -14 Toyota Rav4 Gazoo Racing -24 |
||||
Hrmzz..... Så du har äntligen tankat olja & kollat bensinen nu då? ![]() _________________ Kristian Hesselmark EVO'n S Å L D ! |
||||
soppan är kontrollerad... behövde bara tanka ~0,8-1 liter olja idag. känns bra
![]() har nu spänt upp mina fjädrar lite och justerat dämparna... kommer nog kunna ha kul på lördag tror jag.. ska bara byta ett bakrehjullager i veckan... tar inte många minuter ![]() _________________ Fredrik Heijel www.hondaklubben.com Civic -00 BilsportSS 1.24.12 såld ![]() Suzuki Swift Sport -14 Toyota Rav4 Gazoo Racing -24 |
||||
vad spelar det för cykelpump...... din bil e endå SLÖÖÖÖÖ ![]() _________________ Kristian Hesselmark EVO'n S Å L D ! |
||||
* Bilens ljudnivå för ej överskrida 95dB. Ljudnivå över 95dB ger körförbud!
Har tillbringat hela helgen till att byta till originalsystem ![]() ![]() ![]() |
||||
cykelpump? med tanke på hur slö din bil verkar, så är det säkert sådana du har som stötter ![]() _________________ Fredrik Heijel www.hondaklubben.com Civic -00 BilsportSS 1.24.12 såld ![]() Suzuki Swift Sport -14 Toyota Rav4 Gazoo Racing -24 |
||||
tyyyysan.... du kom på mig... jaja.. inte lönt jag kommer nu då.... du har psykat ut mig totalt... ![]() _________________ Kristian Hesselmark EVO'n S Å L D ! |
||||
Det ska bli trevligt att få se lite banåka på Knutstorp.
Marcos bil är alltid kul att bevittna, det är spännande att se om våra modifikationer fungerar som det är tänkt i "skarpt läge", och det ska bli kul att se bekantingar som Hesselmark och Maciek på bana! Väl mött! ![]() _________________ MVH Patrik Johansson |
||||
Två dagar kvar till körningen. Hoppas att alla är laddade. Om det mot förmodan skulle vara någon som redan nu vet att dem inte kommer så skriv gärna det, finns reserver som vill få plats.
Har beställt uppehåll hela dagen. _________________ Martin Scotte -Light travels faster than sound. That is why some people appear bright before you hear them speak. Honda Civic Superstage: 1.22.44 |
||||
Ser ut att bli uppehållsväder på morgonen iaf ![]() http://www.smhi.se/weather/natvader/ |
||||
Nu kan ju jag inte komma, men med tanke på mina "kanske"-planer för vintern så undrar jag varför den regeln kom till; innebär det att taklösa bilar inte får komma alls? Eller skulle formuleringen egentligen vara "öppna bilar utan båge/bur..."? Hursomhelst: ha det så kul ![]() _________________ Dennis Kullman Miata -93 clubräser Lotus Exige S240 2010 |
||||
Per Glemander
Är du intresserad av att komma även om detta är i sista minuten så är där plats, sista avhoppare kl 23.05 i kväll. _________________ Martin Scotte -Light travels faster than sound. That is why some people appear bright before you hear them speak. Honda Civic Superstage: 1.22.44 |
||||
![]() |
Inför träffar
![]() |
<< 1, 2, 3, 4 >> 10154 besök totalt |