| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Racingsimulatorer
GTR 20:00, 28/9, 30/9
|
4668 besök totalt |
|
Servern öppnar klockan 20:00. Serverinfo IP: 194.47.145.235 (direct IP) Lösenord: rejsa Game name: Macens rejsa.nu Bandbredd: 100Mbit GTR version: 1.4 Banor: Inte bestämt mig än. Men det blir INTE Anderstorp och Falkenberg iaf. Bilar: NGT Ingen bensin, inga skador. (Ni kan alltså ta bort alla stop, och sätta bensin till 1L) Däckslitage: normal Rejset varar i 15 minuter per bana. Ingen tid för när rejset startar är bestämd. vi kör lite uppvärmning innan varje bana. EDIT: 30/9 Jag tycker att vi kör Moirana ikväll. Den laddas hem från min webserver: http://macen.nullnet.com/GTR_Moirana.rar _________________ Marcus Svensson Mazda RX-7 -95 Snabbare än Lupos3L & Obizzz i Superstage 1:22,50 (slicks) 1:25,05 (R-däck)
|
||||
|
Vanligt direkt IP. Jag testade dedikerad i går samtidigt som jag körde klienten, och det funkade inte så bra. Ska se om jag kan få tag på en dator till att köra dedikerad på.
_________________ Marcus Svensson Mazda RX-7 -95 Snabbare än Lupos3L & Obizzz i Superstage 1:22,50 (slicks) 1:25,05 (R-däck)
|
||||
|
Jag kan köra serverklienten (programfilen: GTR.exe +dedicated) och spela spelet (gtr.exe) samtidigt. Jag testade iof inte att låta andra ansluta till mig då jag har så låg upload (128kbit), men jag kunde ansluta till mig själv via ip-adress.
_________________ Rickard Madsen |
||||
|
Jo, det funkar kanon för mig att köra klient och dedikerad server samtidigt. Problemet är för de andra klienterna som är anslutna. Spelet rycker en hel del för dem. Normalt har de 25-30ms i PING, men när jag kör klient och server har de över 150ms.
_________________ Marcus Svensson Mazda RX-7 -95 Snabbare än Lupos3L & Obizzz i Superstage 1:22,50 (slicks) 1:25,05 (R-däck)
|
||||
Då måste du ju ha nå fel på användarnamnet eller lösenet... kan du tne prova att rega om dig för nät spel tex... eller tänka efter om du kan använt nå annat namn elelr lösen. _________________ Fredrik Sundvall |
||||
kom så lång att jag ha registerat mig och skrivit in online keyn, men då jag ska skriva användarnamn och lösenord så säger den att det är fel? Har då inte fått nån mail bekreftelse heller om man nu ska få det? verka inte gå att regga sig... _________________ MVH Roger Brorsson |
||||
ok, då. Hoppas alla hinner får ner banan bara. Antar att det är denn du menar med ringen? EDIT: Länk borttagen. Roger: Jag fick inte heller något mail. Ibland kan det vara problem att logga in. Prova igen. _________________ Marcus Svensson Mazda RX-7 -95 Snabbare än Lupos3L & Obizzz i Superstage 1:22,50 (slicks) 1:25,05 (R-däck)
|
||||
|
tjenare ska köpa gtr imorn har kört på bränd version hittills..
undrar ifall det bir något med någon form av liga/cup som kommer att köras ??? typ en seasong där vi kör kanske 1 träning + ett lopp per vecka på söndagarna eller nåt ? vet du nåt om detta mäcen ??? _________________ Markus Nilsson |
||||
Det var ju värre det... Trist men jag har ingen aning om vad som kan vara fel.
_________________ Rickard Madsen |
||||
mabn borde ju kunna få sitt anvnd och lösen mailade om man tappar dom tycker jag? _________________ MVH Roger Brorsson |
||||
|
Roger: Det är inte nåt så simpelt som att du har en brandvägg som inte vill låta gtr komma ut på nätet. GTR kan inte skicka ditt användarnamn och lösen.
När det gäller banor tycker jag att vi tar enklare banor typ Monza, Barcelona eller liknande. _________________ Rickard Madsen |
||||
Ahh . Jo det är den jag menade.
Förutsättningen är ju att den funkar för alla som vill köra. Kör den inte det så kör vi nått annat. Spa i skymning är ju trevlig _________________ Fredrik Cednert PCS 7484 NS: 9 varv NS BTG: 9.10.21
|
||||
|
ok, det får bli Barcelona och Monza ikväll då.
Server med Monza uppe om någon är sugen redan nu. _________________ Marcus Svensson Mazda RX-7 -95 Snabbare än Lupos3L & Obizzz i Superstage 1:22,50 (slicks) 1:25,05 (R-däck)
|
||||
![]() |
Racingsimulatorer
|
4668 besök totalt |