| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Racingsimulatorer
GTR 20:00, 28/9, 30/9
|
4668 besök totalt |
Mm trist som 17, ringde suporten i dag men den killen va sjuk, fick återkomma i morgon sa dom... _________________ MVH Roger Brorsson |
||
|
Kul att vi blev en del folk! Barcelona var riktigt rolig. Aldrig testat den förut.
Rejs 1:
Rejs 2:
Rejs 3:
_________________ Marcus Svensson Mazda RX-7 -95 Snabbare än Lupos3L & Obizzz i Superstage 1:22,50 (slicks) 1:25,05 (R-däck)
|
||
|
Hej!
Jag har nyss börjat spela GTR och vill gärna vara med och köra! Tyvärr var jag inte hemma igår.. men det blir väl fler race gissar jag
Men jag bör nog öva en del..... körde 8,50 på nordslingan med GT Viper, och 1,52 på Monza med Ferrari 575.. De andra drog ifrån hur mycket som helst tyvärr.. men men... övning ger färdighet
_________________ Nils Ljung BMW 325i -87 (banrace edition) 600hk, 800Nm på BANA
|
||
|
Men vad är det för skillnad om jag kör semi-pro utan några hjälpmedel mot att köra simulation utan hjälpmedel????
Är det snabbare att köra ett spel på egen server mot att bara host'a ett spel på nätet? _________________ Nils Ljung BMW 325i -87 (banrace edition) 600hk, 800Nm på BANA
|
||
|
Dedikerad testserver uppe nu.
OBS!! Nytt IP-nummer: 194.47.145.235 LAN/Direct IP Lösenord: rejsa Servern är en bärbar med 1.6GHz P4-processor och 736MB RAM. Den borde räcka till. Posta gärna här om det inte funkar. Jockej: Du har rätt. Inga hjläpmedel alls. Det enda jag har aktiverat är tire wear, och det är satt till "normal". _________________ Marcus Svensson Mazda RX-7 -95 Snabbare än Lupos3L & Obizzz i Superstage 1:22,50 (slicks) 1:25,05 (R-däck)
|
||
Kommer inte in. |
||
|
Märkligt. Jag har samma inställningar som jag hade för dedikerad på min stationära dator. Och det funkade.
När jag försöker logga in med klienten, står det att det är fel användarnamn och lösenord. _________________ Marcus Svensson Mazda RX-7 -95 Snabbare än Lupos3L & Obizzz i Superstage 1:22,50 (slicks) 1:25,05 (R-däck)
|
||
Det kan du skriva upp!! 20:00 kör vi igång tycker jag. Ska bara se till att få igång den dedikerade servern. _________________ Marcus Svensson Mazda RX-7 -95 Snabbare än Lupos3L & Obizzz i Superstage 1:22,50 (slicks) 1:25,05 (R-däck)
|
||
|
Det kan vara min brandvägg som dummar sig, ja. Testa att ansluta igen.
Jag kommer in med min klient iaf. Dock är ju det inom LAN. _________________ Marcus Svensson Mazda RX-7 -95 Snabbare än Lupos3L & Obizzz i Superstage 1:22,50 (slicks) 1:25,05 (R-däck)
|
||
|
Kanon!
Jag tycker att vi bland annat kör på MoiRana ikväll. Går att ladda hem från min webserver: http://macen.nullnet.com/GTR_Moirana.rar _________________ Marcus Svensson Mazda RX-7 -95 Snabbare än Lupos3L & Obizzz i Superstage 1:22,50 (slicks) 1:25,05 (R-däck)
|
||
![]() |
Racingsimulatorer
GTR 20:00, 28/9, 30/9
|
4668 besök totalt |