| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Racingsimulatorer
Vilka online-rejsare ska till Gelleråsen på söndag???
|
917 besök totalt |
|
|
||||||
Jag ska följa me herr Åke (om det inte spöregnar). Har tyvärr ingen bil att köra för tillfället - jag får fungera som fotograf och bisittare istället Ska bli kul att träffa folk härifrån!
|
||||||
Jag har en våldsam beslutsångest över försäljningen av Golfen, jag har en kille som står och rycker i bilen men jag är inte alls säker på om jag vill sälja. Jag har pysslat och donat med bilen och jag börjar bli riktigt nöjd med den. Det enda som saknas nu är en grym coilover sats. Så det känns lite snopet att sälja den nu lagom till säsongen. MEN jag har ett stort sug efter en riktig sportbil innan man blir för gammal... Har fått upp ögonen för en 968 full med godis. Men är lite orolig över ägarkostnaderna som följer en Porsche..... _________________ driver - Thomas Thuresson Porsche 964 C2 -90 |
||||||
Ska du ha den även som bruksbil? - behåll Golfen! Ska den endast vara entusiastbil - köp Porschen! _________________ Pär Hylander |
||||||
Porschen ska jag ha som entusiastbil, den skulle i sådana fall kompletteras med en rishög till bruksbil. _________________ driver - Thomas Thuresson Porsche 964 C2 -90 |
||||||
Porschen ska jag ha som entusiastbil, den skulle i sådana fall kompletteras med en rishög till bruksbil.[/quote] Det är det ju klart som korvspad - sälj Golfen & köp Porschen
Snacka om att komma OT..... det handlade om kullen i helgen...! _________________ Pär Hylander |
||||||
|
|
||||||
Haha, vet inte hur många gånger jag blandat ihop kinnekulle och gelleråsen för denna helgen.... : :
PCS Racing skulle från början vara på gelleråsen, blev flyttat till Kinnekulle. Gelleråsen denna helgen, är alltså den privata hyrningen initierad av Johann? lr?
Tur att jag vet att jag själv ska till Knustorp ivf! Eller var det sturup, hmmm
_________________ Pär Hylander |
||||||
![]() |
Racingsimulatorer
Vilka online-rejsare ska till Gelleråsen på söndag???
|
917 besök totalt |