| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Racingsimulatorer
Mod: FIA GT till F1C
|
4634 besök totalt |
|
|
||
|
ftp://rejsa:rejsa@koni.no-ip.biz:99/
minsta lilla man kliver på högra pedalen för mycket så släpper det.Men det är klart,det är en Ferrari ju
|
||
|
Jag har den hemma nu, men tack för erbjudandet Niklas.
Har dock inte hunnit prova än, mycket motorsport på tv:n idag. Glöm inte DTM idag Kl19:00 på TV 24 och såklart Nascar från Martinsville på Viasat Sport 2
_________________ Roger Thellbro "JRT" Team Nordic Racing |
||
|
Körde Paul Ricard med Lister Storm på 1.24.876 nyss.om tiden är bra eller dålig har jag inte en aning om
Men denna modd var underbar,ska ta ett par varv i Ferrari 550 nu |
||
|
Tycker jag fått till setupsen ganska bra.Lite F1 stuk över dom.Kavic och jag snackade lite om att dra igång ett team här på rejsa.nu,mest för att ha kul och inget VM-lag.Men visst blir det väl några race och så men som det blivit i våra respektive lag vi var med i så är det roliga borta för länge sen(i alla fall i mitt fall).Huvudsaken när man gasar online,offline eller på LAN tycker jag att det ska vara roligt och om man sen råkar vinna så är det en bonus.Så vad säger ni om att dra igång ett team för skojs skull?Vi är ju 2 st än så länge
|
||
|
Det tycker jag låter som en utmärkt idé! Då är vi tre! Jag har lite idéer vad vi kan göra. Någon mer som har lust att vara med i "Team rejsa.nu"??
Jag tycker att vi ska ha ett litet rejsa.nu LAN nere hos oveM och grabbarna runt Lidköping. Bara för skoj skull, inget VM. Vad tycker ni om den idén? _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||
|
Är GT bilarna långsammare än PTC bilarna?? jag testade Paul Ricard nyss med PTC körde ca 7/8 varv tid 1 14 747, det är ju 10s snabbare än Schumis GT tid, Är det olika banor eller är det sådan skillnad på dom. Det får nog bli PTC för min del Har försökt i 2 dagar nu o inte lyckats att ladda ner GT moden
_________________ Ulf "Kavic" Carlsson Stockholm(Skogås) |
||
Låter skit-skoj! Ska kolla med de andra. Men jag skulle tro att de är intresserade. Vi är 5-6 pers i Lidköping:s trakten. Vi får undersöka detta noggrannare för det vore j-vligt skoj. Lekte faktiskt lite med tanken på rejsa.nu-LAN här i trakterna, men trodde inte det var några förutom vi som bor här som var intresserade... _________________ /Ove Mörk |
||
|
Kanon,då döper jag om mitt nick till Schumi-Rejsa.nu
I framtiden går det nog att anordna ett mindre LAN i Örebro oxå.Plats för 24 stycken skulle jag tro om jag räknat rätt.
|
||
|
Den där Nordsleife länken som fanns i början på denna tråd verkar inte fungera. Någon som vet vart man kan hitta banan i fråga?
Edit: Hittade ialf en Nordsleife... http://www.zeemansredirect.net/F1c_F _________________ Adam Weinemo Porsche 928 S4 MY91 |
||
|
Här är en till: http://www.m4driving.it/download/924
_________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||
![]() |
Racingsimulatorer
Mod: FIA GT till F1C
|
4634 besök totalt |