| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Racingsimulatorer
Blir de nå GTR race i kväll 2/10
|
1 besök senaste veckan (4201 totalt) |
|
Märkligt att ni blir skadade. I servern har jag "disable damage" aktiverat. Jag har dock märkt på klienten att man kan klicka för/ur detta om man själv vill under spelets gång.
EDIT: Aha, nu fattar jag hur det funkar. Om servern har "disable damage" förkryssat, får användaren själv välja inne i GTR om man vill ha skador aktiverat eller inte. om servern inte har det förkryssat, går det inte för användaren att ändra det i GTR alls. Så vad säger ni, skador på eller av? _________________ Marcus Svensson Mazda RX-7 -95 Snabbare än Lupos3L & Obizzz i Superstage 1:22,50 (slicks) 1:25,05 (R-däck)
|
||||
|
Jag röstar på skador av, av den enkla anledningen att jag vill köra så mycket som möjligt. Inte kul att bli påkörd av Ture Torped i första böjen å sen behöva vänta 30 min till nästa rejs.
_________________ Staffan "Garvis" Halth - kör M5 Touring |
||||
Kan det ha varit jag . Sorry för det . Ja jag det var väl inte precis en kanonkörning av mig på Imola.
|
||||
|
Spontanrejs är skitkul!
Hehe, jo jag blev lite förvånad när jag fick möte i T4 . Det blev en bra smäll
/john _________________ John Westerlund |
||||
Jo...själv fräste jag av precis efter och fick sota för det. Det är ju lite tjusningen oxo så att det inte sätts i system att man kan vara oförsiktig med bilen, jag ser det hellre som körträning än att spela need 4 speed. Om vi håller oss till 15min race så är det inte hela världen om man tvingas bryta, då får man ta det lugnare nästa gång. Och man vill ju absolut inte trycka av någon men lyckas man ändå så får man ju skämmas lite då. Jag tycker det bidrar med helheten av ett SIM. Just my
_________________ //Kenth Wiklund Alfa 75 3.0 Potenziata #75 A4 Avant T |
||||
![]() |
Racingsimulatorer
Blir de nå GTR race i kväll 2/10
|
1 besök senaste veckan (4201 totalt) |