Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Racingsimulatorer
Blir de nå GTR race i kväll 2/10
<<   1, 2, 3
1 besök senaste veckan (4201 totalt)
mäcen
Veddige, Halland
Här sen Apr 2004

Märkligt att ni blir skadade. I servern har jag "disable damage" aktiverat. Jag har dock märkt på klienten att man kan klicka för/ur detta om man själv vill under spelets gång.

EDIT: Aha, nu fattar jag hur det funkar. Om servern har "disable damage" förkryssat, får användaren själv välja inne i GTR om man vill ha skador aktiverat eller inte.
om servern inte har det förkryssat, går det inte för användaren att ändra det i GTR alls.
Så vad säger ni, skador på eller av?

Snabbare än Lupos3L & Obizzz i Superstage 1:22,50 (slicks) 1:25,05 (R-däck)
Citera
Kunta
Karlstad
Här sen Apr 2003

Mäcen skrev:

Så vad säger ni, skador på eller av?

Skador PÅ. Det är inget arcad lir

Alfa 75 3.0 Potenziata #75
A4 Avant T
Citera
Staffan Halth
Nyköping
Här sen Sep 2005

Jag röstar på skador av, av den enkla anledningen att jag vill köra så mycket som möjligt. Inte kul att bli påkörd av Ture Torped i första böjen å sen behöva vänta 30 min till nästa rejs.

Malmö
Här sen Feb 2003

Kunta skrev:
I första racet så gick det att hänga på någorlunda innan (jag tror det var Stacken ) Ture Torped som glömde bort att använda bromspedalen i andra chikanen.

Kan det ha varit jag . Sorry för det . Ja jag det var väl inte precis en kanonkörning av mig på Imola.

Staffan Halth
Nyköping
Här sen Sep 2005

Sen är det inte så kul om jag själv skulle bromsa på mig i en kurva som får till följd att någon annan blir lidande. Nej, skador av helt enkelt.

Lund
Här sen Jun 2004

Spontanrejs är skitkul! thumbs up

Kunta skrev:

Satt o fnissade lite när jag passerade John W:s bil utan framvagn o tänkte att det där var kanske klantigt.

Hehe, jo jag blev lite förvånad när jag fick möte i T4 . Det blev en bra smäll

/john

Karlstad
Här sen Apr 2003

johnw skrev:
Spontanrejs är skitkul! thumbs up

Kunta skrev:

Satt o fnissade lite när jag passerade John W:s bil utan framvagn o tänkte att det där var kanske klantigt.

Hehe, jo jag blev lite förvånad när jag fick möte i T4 . Det blev en bra smäll

/john

Jo...själv fräste jag av precis efter och fick sota för det. Det är ju lite tjusningen oxo så att det inte sätts i system att man kan vara oförsiktig med bilen, jag ser det hellre som körträning än att spela need 4 speed. Om vi håller oss till 15min race så är det inte hela världen om man tvingas bryta, då får man ta det lugnare nästa gång. Och man vill ju absolut inte trycka av någon men lyckas man ändå så får man ju skämmas lite då. Jag tycker det bidrar med helheten av ett SIM. Just my

Alfa 75 3.0 Potenziata #75
A4 Avant T
Citera
Racingsimulatorer
Blir de nå GTR race i kväll 2/10
<<   1, 2, 3
1 besök senaste veckan (4201 totalt)
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande