Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1379 besök totalt |
HJÄLMARNA FINNS ATT HÄMTA HOS FORSMAN!
Hejsan hjälmgänget! Nu är det är bara för er att åka till Forsman och betala och hämta hjämarna. Dom har fått leveransen idag! Ni som beställt via postorder ska väl få en lapp i brevlådan om några dagar! mvh Daniel _________________ Daniel Nihlén Porsche 964 C2 ![]() PCS 8040 "Porsche motoring is and always will be driving in its purest form." Ferry Porsche |
||||
_________________ Håkan Carlsson 070-57 323 57 Bil: BMW e36R TimeAttack https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=49630&postdays=0&postorder=asc&start=462 |
||||
_________________ / Åke Wallebom (oak) www.oakgps.com - TrackView.NET för köranalys - oakLog för loggning med Android eller Windows Mobile! GPS, G-värden och kompass. |
||||
_________________ / Åke Wallebom (oak) www.oakgps.com - TrackView.NET för köranalys - oakLog för loggning med Android eller Windows Mobile! GPS, G-värden och kompass. |
||||
Har varit å hämtat min hjälm nu också! Han verkar lite sugen på att alla ska komma å hämta hjälmarna, så rappa på
![]() _________________ / Åke Wallebom (oak) www.oakgps.com - TrackView.NET för köranalys - oakLog för loggning med Android eller Windows Mobile! GPS, G-värden och kompass. |
||||
Vore tråkigt om det blir nåt strul.... Så iväg dit med er allihopa nu! _________________ ![]() |
||||
om det strular å blir hjälmar över så kan jag tänka mig att stödköpa en G6 storlek 58 Annars köper jag en genom PCS, fast jag vill ha med touringskärmen isåfall annars ser det ju ut som man ska ut å åka rally
![]() |
||||
Mjo... Jag väntar på att jag ska få ärende uppåt landet. Jag snackade dock med dem idag och det lät inte som det var så bråttom. Fast detta var säkert bara ett undantag speciellt för mig som är seeeegare än alla andra, vilket ni f.ö. lär märka i sommar... ![]() ![]() |
||||
Ska man vänta på lappen eller åka och hämta en?
Har fortfarande inte fått någon lapp i brevlådan. Edit: Ringde och fick svar. _________________ //Tobias "LeWaN" Lewandovski Skoda Enyaq RS -24, VW Golf GLI Cab -85, Porsche 997 turbo cab -08 | PCS 7486 |
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1379 besök totalt |