Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Allmänt banåkaforum
vad hände
2960 besök totalt
motvalls_kärring
det underbara österlen
Här sen Jun 2005

Trådstartare
vad hände

är ERF hemsidan helt död.

det skrivs inget alls om vad som hände på anderstorp 1-2 augusti

Citera
Pedgren
Källs Nöbbelöv (Skåne)
Här sen Apr 2005

raporterna droppar in.....

Det finns några race-raporter både på ERF:s och HMS:s sidor nu.

Mvh Peter

---------------
Peugeot 205 i ERCup (Vilar)
Citroen BX 16v ERCup (Vilar)
Passat som dragbil
Citera
Peter Kjellsson
Alvesta
Här sen Mar 2005

Pågår med all säkerhet ett spel bakom kulisserna, Mikael Perssons uppdrag att sköta artiklarna på sidan är slut för i år om jag är rätt underrättad och bidrar säkert till stiltjen.
Sedan missade väl ingen Peter Sanells ödmjuka ton på förarmötet i Anderstorp om vem som äger namnet ERF, ett som jag uppfattade det panikartat uppträde för att om möjligt återfå makten. Nu är det väl så att namnet är bara luft så länge det inte finns några team som tävlar, och skall det finnas team som tävlar tror jag att herr Sanell får krypa till korset med en lite ödmjukare framtoning.
Hyllinge har enligt hörsägen i sin styrelses protokoll att de är beredda att starta en ny serie. Med andra ord är det viss turbulens .
Personligen hoppas jag på att det lägger sig och att såväl namnet ERF kan leva kvar liksom Hyllinge som en utmärkt arrangör. Det framgår av de artiklar som är skrivna att det är begränsat med såväl tid som pengar, därav tror jag inte heller på de långa utflykter som Sanell pratade om. Vill man åka riks så finns SLC.
För oss team är det oerhört viktigt att vi kommer till teamföreningens möte i Falkenberg (den 3 november 19.00 om jag inte minns fel), då kan vi förhoppningsvis enas om vad vi vill. Blir det sedan 2 olika serier passar förmodligen den ena vårt beslut bättre och ALLA kan förhoppningsvis kompromissa om samma serie till skillnad från arrangörerna. Personligen tycker jag våra stora startfält är väldigt viktiga och då är det nog ett måste att vi enas.
Det var mycket tjafs, tyckande och spekulerande, förhoppningsvis får vi svaren tidigt så vi kan planera och se fram emot 2006 tillsammans, man kan ju inte ha mycket roligare (och dom stunderna är rätt privata )!

M v h
Peter K
nr 14

Citera
Svalle
Åstorp, Skåne
Här sen Jan 2005

Nuvarande team har fått information mailledes idag om teamföreningens arbete.
Allt verkar bli precis så bra, om inte bättre, som det varit tidigare.

det underbara österlen
Här sen Jun 2005

Trådstartare
det hölls ett mote med teamföreningen för några dagar sedan..och det kommer att bli förändringar

Citera
Allmänt banåkaforum
vad hände
2960 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande