Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5, 6 >> 10307 besök totalt |
![]() Allt är välkommet!! Mellantugg var tänkte efter Gokarten, innan vi beger oss till restaurangen. Tanken var att vi (som förra gången) är hos någon av oss som bor hyffsat centralt och ljuger lite ![]() ![]() Vi har ju det trevliga problemet att vi är rätt många. ![]() Men vi löser nog det med rotationsschema i soffan.. Hur många är med på dom efterföljande aktiviteterna?? Eller enklaren hur många är INTE med efter Gokarten?? _________________ ![]() Klubbräser: Porsche 951-86 Tävlingsräser: Opel Kadett GSi 2,0 16v |
||||||
Jag kanske var otydlig så jag flaggar igen:
Jobbar under dagen så att jag inte kan vara med och köra gocarten...men hoppas på ett pitstopbesök, var ni nu tänker tanka... Ska dock börja jobba igen 05.15 på söndag...så vi får la se hur pigg man är. OT: Är alla andra skitbra på att planera och se rätt i allmanackan osv? ![]() ![]() ![]() |
||||||
Jag tycker ett färdigt grandprix är en nödlösning. Dåligt med åka för stålars och liten möjlighet att se till att Kotten verkligen vinner som vanligt.
![]() ![]() ![]() hahaha.....jag känner mig lite krasslig, så det blir nog ingen vinst på lördag. ![]() _________________ Porsche Cayman GT4 -16 |
||||||
Jag tycker ett färdigt grandprix är en nödlösning. Dåligt med åka för stålars och liten möjlighet att se till att Kotten verkligen vinner som vanligt.
![]() ![]() ![]() Håller med, vad gör man inte för Kotten.. ![]() ![]() Ni vet hur kinkig jag kan bli om jag inte vinner _________________ Porsche Cayman GT4 -16 |
||||||
ok, jag är med. Ingick Linus?? _________________ ![]() Klubbräser: Porsche 951-86 Tävlingsräser: Opel Kadett GSi 2,0 16v |
||||||
Är du bara över 18 så borde det inte vara något problem.. ![]() (om dom nu inte anser att vi är en barnfamilj... ![]() _________________ ![]() Klubbräser: Porsche 951-86 Tävlingsräser: Opel Kadett GSi 2,0 16v |
||||||
Vi tar Listan Igen!
Klara: Erik Klas AL (bara kvällsaktivitet) Eklöf Magnus L+3(bara Gokart) Petter U (bara Gokart) Kotten Mikael Gustav Mikael Andreas Marcus Kristoffer (om inte taket skall läggas) Lennart (Åskådare) osäkra Ulf Eric Martin "Bistec" (var är du?) Summa=15 förare Har jag missat någon? _________________ ![]() Klubbräser: Porsche 951-86 Tävlingsräser: Opel Kadett GSi 2,0 16v |
||||||
Nej, jag har fått förhinder (se tidigare inlägg). Ev kan jag kanske komma förbi en sväng och titta på go-cart-åkat, men håller det öppet. Jag kommer nämligen att passera Sviestad någon gång mellan kl 16-18, så om ni är kvar stannar jag gärna en kortis och säger hej ![]() _________________ Linus Pålsson GR Yaris -21såld Lexus RC-F Track Edition - 20 såld Focus RS MkII -10 såld Honda MB6 -97 såld M535i -86 såld |
||||||
Hallå! Tråkigt att du inte kan vara med, kul om du kommer förbi! Har läst att du inte skulle vara med, därav frågan! Det jag undrade över var om du var någon av dom 3 som "hörde" till Magnus. _________________ ![]() Klubbräser: Porsche 951-86 Tävlingsräser: Opel Kadett GSi 2,0 16v |
||||||
Hej hej....
![]() Jag får nog tyvärr passa även fast jag är mycket sugen, det blir hockey och släktmys på dagen och möjligtvis lite tid i garaget senare, försöker göra så mycket som bara möjligt i garaget innan storken beräknas flyga förbi om ett par veckor.... Hoppas det blir någon mer gång under vintern dock....... ![]() _________________ / Martin Spetz Racern: |
||||||
ok...det var synd!! Blir nog mera tillfällen, var så säker! _________________ ![]() Klubbräser: Porsche 951-86 Tävlingsräser: Opel Kadett GSi 2,0 16v |
||||||
Lite schema!
15:30 Samling Sviestad Gocart alá Klas 18:00...ungefär. Lite ljug och skitprat i en soffa i Hejdegården Givetvis några ![]() 20:30 Kikkobar Vi har bord för 12 pers eftersom jag inte vet 100 vilka som kommer med. Meddela vilka som kommer med efter. _________________ ![]() Klubbräser: Porsche 951-86 Tävlingsräser: Opel Kadett GSi 2,0 16v |
||||||
![]() |
Inför träffar
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5, 6 >> 10307 besök totalt |