| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Racingsimulatorer
GTR 9/10, 19:00 på Suzuka
|
1144 besök totalt |
|
Servern öppnar 19:00. Första rejset 19:30. Tänkte att vi kör på Suzukabanan i dag eftersom F1 går just där i dag.
Serverinfo (dedikerad server) IP: 194.47.145.235 (LAN/Direct IP) Lösenord: rejsa Game name: Macens rejsa.nu Bandbredd: 100Mbit GTR version: 1.4 Bilar: NGT (GT3 RS, GT3 CUP, Z3 M3, Elise, 360) Banor: Rejs 1: Suzuka http://macen.nullnet.com/Suzuka.rar Rejs 2: Monza (ingår i spelet) Ingen bensin (ni kan alltså ta bort alla stop, och sätta bensin till 1L), inga skador (du måste själv boka ur "disable damage"), inga hjälpmedel. Däckslitage: normal Rejset varar i 15 minuter per bana. Alla är välkomna! _________________ Marcus Svensson Mazda RX-7 -95 Snabbare än Lupos3L & Obizzz i Superstage 1:22,50 (slicks) 1:25,05 (R-däck)
|
||
|
Ärligt talat, är det normalt med 10 omstarter av spel/connection/dator för få det att fungera ett par minuter
Tråkigt att jag missade Falkenberg, har ändå haft kul ikväll. Heder åt Mäcen som kan & vill hosta! _________________ //Kenth Wiklund Alfa 75 3.0 Potenziata #75 A4 Avant T |
||
|
Falkenberg strular som vanligt. Får väl låta bli den banan då...
Hade Anders Kronberg efter mig på Donington nu på sista banan, och helt plötsligt hänger sig datorn.
Resultat Suzuka:
Monza:
_________________ Marcus Svensson Mazda RX-7 -95 Snabbare än Lupos3L & Obizzz i Superstage 1:22,50 (slicks) 1:25,05 (R-däck)
|
||
|
Nej för jag har inte GTLegends....
Hehe!
Fasen vad det gick illa för mig igår... men det är väl så att övning ger färdighet.. Och jag har inte övat tillräckligt! Men man blir man så super irriterad när man blåser av i första kurvan för man har glömt bort att däcken är kalla när man startar om hehe...
Jag tyckte det var svårt att hänga med 360'orna... är G3 så mycket slöare än NGT?? För övrigt tycker jag Ferrari 360 bilarna är riktigt luriga att köra.... Z3'an har jag mycket lättare för.. Och det kan inte bara ha med effekten att göra. Någon annan som delar min uppfattning? _________________ Nils Ljung BMW 325i -87 (banrace edition) 600hk, 800Nm på BANA
|
||
Råkade också ut för 1fps:en på Suzuka, efter 5 gånger är det inte roligt längre. Dock så klarade jag mig undan den på Monza, med det kan bero på att det är en originalbana. Skumt är det iaf. Måste ju gå att komma runt buggen på något sätt. _________________ Staffan "Garvis" Halth - kör M5 Touring |
||
![]() |
Racingsimulatorer
|
1144 besök totalt |