| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Racingsimulatorer
GTR 4/10, 6/10, 7/10 & 12/10, 20:00
|
3 besök senaste veckan (4432 totalt) |
|
Tackar för kul race i kväll igen. Riktigt hyggligt att ställa en server till förfogande som du gör!!!
Imola var tuff med 360'n, väldans lätt på foten den bilen ibland...
oschersleben svår oxå... riktigt teknisk bana. Kommer INTE underfund med vä-vä-vä-hö kombinationen... Jaja, practice makes perfect heter det ju, så det är väl bara att mala på
/Stefan _________________ Stefan Båging ---------------- BMW 328is -90 BMW Cup #42, Ganska mattsvart...
|
||
Bara till GT-bilar, men det kommer väl sådana tillfällen. _________________ Ainis Noritis |
||
|
Tyvärr, ska kolla på 22 män jagandes en vit boll i kväll tänkte jag.
Men i morgon kör vi nog vid 19:00. _________________ Marcus Svensson Mazda RX-7 -95 Snabbare än Lupos3L & Obizzz i Superstage 1:22,50 (slicks) 1:25,05 (R-däck)
|
||
|
En fråga till Mäcen:
Vilka portar öppnar du för att kunna köra dedicated server?? Håller på och testar med min 2a maskin, men hittar inte servern utifrån?? /Stefan _________________ Stefan Båging ---------------- BMW 328is -90 BMW Cup #42, Ganska mattsvart...
|
||
Den uppgiften kan du hitta på Simbins forum för GTR, minns inte sidan just nu dokc... (har läst det själv och glömt) |
||
|
TCP 34347
UDP 34297 UDP 34298 Eller laddar du hem och läser: http://www.gtr-game.com/forums/index.php?act=Attach&type=post&id=40 _________________ Marcus Svensson Mazda RX-7 -95 Snabbare än Lupos3L & Obizzz i Superstage 1:22,50 (slicks) 1:25,05 (R-däck)
|
||
|
Tack!! Hittade den dock själv, och nu verkar det fungera... har kvar att testa på en maskin med GTR installerad, och dedicated server som inte kräver cd'n...
Samma portar verkar gälla GT Legends... /Stefan _________________ Stefan Båging ---------------- BMW 328is -90 BMW Cup #42, Ganska mattsvart...
|
||
|
Nu när man har skaffat sig en rejäl ratt & trimmat datorn så är man sugen på GTR onlineracing.. Är det nått på G snart?
|
||
|
Har en server uppe nu som står med Imola, Anderstorp & oschersleben.
Logga in som vanligt i Lobbyn, och leta efter "Swedengames" som namn. Testar denna lite, så vill ni ha ngn annan bana, så skrik till. Dock inte Falkenberg, den är buggig och får servern att dyka...
Alla bilar gäller, normalt bränsle osv.... Inget lösen än så länge men det kommer och då blir det "rejsa" som tidigare.... _________________ Stefan Båging ---------------- BMW 328is -90 BMW Cup #42, Ganska mattsvart...
|
||
|
ok.. kul. Jag kommer att testa efter jobbet.. Är riktigt sugen. Blir väl mest träning för min del.. Hänger nog inte med er antar jag
..
|
||
|
Sorry! Jag har varit i väg och jobbat från måndag till och med i dag.
Tänkte att vi kunde köra lite i kväll 20:00. Rejs 1: Mo I Rana http://macen.nullnet.com/GTR_Moirana Rejs 2: Anderstorp (ingår i spelet) _________________ Marcus Svensson Mazda RX-7 -95 Snabbare än Lupos3L & Obizzz i Superstage 1:22,50 (slicks) 1:25,05 (R-däck)
|
||
|
|
||
|
För att undvika missförstånd tar jag ner "Swedengames"-servern medan vi kör på Mäcens maskin, men fram till 19.45 är den igång med Mo I Rana & Anderstorp.
Mvh /Stefan _________________ Stefan Båging ---------------- BMW 328is -90 BMW Cup #42, Ganska mattsvart...
|
||
|
|
||
![]() |
Racingsimulatorer
GTR 4/10, 6/10, 7/10 & 12/10, 20:00
|
3 besök senaste veckan (4432 totalt) |