| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Racingsimulatorer
F1 Challenge, körs det fortfarande?
|
1097 besök totalt |
|
Tjo på er! Jag undrar om F1C och dess moddar fortfarande körs? Jag har ju inte GTL, GTR, rFactor m.m. utan dom två jag har just nu är F1C och LFS... För det verkar ju som att F1rst2's sida är nere ( det är väl med det man hittar race och sånt?)... Har endast fått ner 2 moddar ( inns väl 72) för nästintill alla länkar inte funkar... Så, nån som vet om det körs och gärna en sida där man kan hitta många (helst alla såklart) moddar! Ha de gott! /Emil Engdahl |
||
|
Tjena Emil
Jo, F1c körs fast i väldigt liten skala, F1rst2 har fortfarande sina ligor, fast det heter nu F1rst3 från och med några månader tillbaka. http://www.f1rst3.com/ De ligor som körs nu är nog inne på sin sista säsong, tror det är nått pcc race kvar och kanske mco, men annars inga eftersom de har tänkt gå över till rFactor. Moddar borde du kunna hitta här: http://www.bhmotorsports.com/F1C/mod Men jag råder dig att skaffa något av de spel som du nämnde, de är framtiden
_________________ MVH Björn Klang Alfa Romeo GTV - 85 |
||
|
Hej Björn!
Aha, så det heter F1rst3 nu. Det förklarade ju lite
Jepp, den sidan kunde jag sen innan men ingen av dom länkarna jag testade funkade.. Jepp, så dom ska gå över till rFactor... Hmm... Då får det nog bli rFactor till mig nu då! Vill inte köpa GTL eller GTR pga strulet att köra online. Skippar att försöka mer med F1C då. Sen har man ju inte så värst mycket pengar som gymnasieelev heller så man får välja smart
Med tanke på att jag har det bästa (LFS ) rekommenderar ni då mig att köra på rFactor?
Det tråkig med Lfs är ju att det är så få banor (visst, några olika varianter finns ju.. Autocross editor har dom ju oxå gjort. Men ändå..) och bilar så vill jag ha ett moddbart spel! Vilket rFactor är
/Emil Engdahl |
||
|
Ja, rFactor är att rekommendera, riktigt gött är det...
delad första plats med LFS
Vill du rejsa med LFS och F1C så har du chansen kvar i våran Multisimulatorliga, spana in den på www.rm8s.net
_________________ Roland Johansson [SRM]Rolle www.racingmates.se Missa inte SRMs Tisdagsrejs varje tisdag Probably the friendliest team in the world |
||
Körde nog mot dig häromdan i SDRA vs Rm8s ? (Jag som var Bosse...)
|
||
Var det du, det kunde man inte ana!
Men du, SDRA och alla andra välkomna på söndagkvällar till MRL, vi kör olika simmar varje gång, nästa race är rallycross på Blackwood med XF GTI eller XR GT. Därefter blir det GTR, F1C o.s.v....
_________________ Roland Johansson [SRM]Rolle www.racingmates.se Missa inte SRMs Tisdagsrejs varje tisdag Probably the friendliest team in the world |
||
![]() |
Racingsimulatorer
|
1097 besök totalt |