Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2, 3 >> 5484 besök totalt |
Missade ni Toora stolarna. Mycket bra kvalitutta med ett rejälttyg och skålade dynor. Dessutom min storlek. Får se om jag kan vända på slantarna lite efter att lacken och huven är betalda....
_________________ Vincent Pihlström BMW M3 E46 04 flyttsak |
||||||||
mkt bra mässa, kom hem där ifrån nu...
synd att det inte va så mkt brudar att fotta, dom flesta var bredare än dom var långa... ![]() ![]() fick ett par på bild, många suddiga försök oxå... ![]() gembala 750 gtr:en va ruggit fin, gillade även gallret i fronten ![]() jag måste dock säga att det var för lite jänk där... ![]() en cadilac , inget mer... (har hört folk säga att det var ett par där. men jag såg inga... _________________ //Björn Strömberg BMW Abuser |
||||||||
Jaå dom missade jag ![]() Ska ifs. inte handla förens till nästa sommar men det är aldrig fel att prova stolen mot röven först innan man beställer... A)(L _________________ Anders Larsson Porsche 997 GT3 Club Sport ![]() |
||||||||
Jag var där i lördags.
Har inte varit på denna mässa förut men hittade en hel del intressant. Nu är jag ju dock lite paritsk, men jag åkte dit för att kolla på nya RX8:an fån Mazda..... ![]() 1.3 liter, 240bhp wankel, utan överladdning. Bilen har i USA varit bättre i test än både Nissan, nya Mustangen och Lexus.. Måste provköra.... ![]() Pris i Sverige 365' med all utrusting förutom GPS. Att den har fyra dörrar.. ja.. detta kan väl diskuteras.. men kolla runt lite nu.. Mazda har en produktionsbil med denna lösning.. Vad hade Volvo i sin monter??? Jodå.. visst har man samma lösning där! Chrysler har en liknande.. många lär komma.. Hur som gillar jag även MG'n.. går inte att komma ifrån...den var grym! Kollade lite på Minicoopern med.. kul bil men över 300' !! Va..? ![]() _________________ Magnus Berglund Mazda Rx7 1981 Rx5 1977 Wankel? Yes! ![]() |
||||||||
Dom vill ju ha 49.900:- plus moms för Works-kitet till Minin ![]() Blir en tur till mässan idag också, va lite körigt i lördags.. lite mycke folk... |
||||||||
Jag spenderade 6 timmar på bilsalongen igår och innan dess var jag nästan säker på vilken bil jag hade tänkt köpa. Nu vet jag inte längre och det berodde inte på att den tilltänkta vagnen var fel på nåt sätt utan mer på att det fanns en del nya intryck.
Jag inbillade mig tidigare att Enzon var ful, men nu vet jag säkert att den är det. Annat var det med den linjesköna McLaren ![]() Lite lustigt att jag, som av vissa anses vara BMW-fanatiker, i princip gick rakt igenom deras monter utan att stanna. _________________ Man kan inte ha samma bil hela livet! |
||||||||
Blev c:a 5 timmar till idag
![]() ![]() Den där lilla gula MGn, läcker utanpå men för mycke 80-tals japan innuti, en säljare kommer fram och säger -läcker bil va? varpå jag svarar -näe lite fräck och berättar vad jag tyckte, varpå han tystnade och gick därifrån.... Men brudarna i MG-montern därimot ![]() ![]() |
||||||||
jag hitta några trevliga som Millbro lyckades fånga i kameran ![]() http://xemil.mine.nu/~emil/CIMG0042. själv så står jag o upptar hennes uppmärksamhet medans Andreas springer runt o fotar ![]() _________________ //Emil Wahlund /Haninge |
||||||||
Här har jag endel bilder (579st) http://62.13.40.49/~anders/racefreak Men du kanske vill ha bilder på RX8:an.. Och den råkade jag tyvärr missa... _________________ //Tobias "LeWaN" Lewandovski Skoda Enyaq RS -24, VW Golf GLI Cab -85, Porsche 997 turbo cab -08 | PCS 7486 |
||||||||
Var ju och kolla igår och många fina bilar fick man se.
Synd bara att ferrari enzo stod intill en vägg och med en massa band runt så man inte kunde kolla ur alla möjliga vinklar. De kunde väll ställt den på nån sån därn snurr podie grej. Många fina porschar fanns det oxo gilla speciellt nya gt3, carrera 4s, 996 turbo med aerokit och ditec's 993 Turbo S(om det nu inte var en vanlig 993 Turbo med 993 Turbo S plast) samt podim racing's GT3 Men såg jag helt fel eller var vingen som satt på den gröna carrera 4 identisk med GT3 vingen ![]() Även den där MG bilen med gälar och allt var rätt fräck även om gälarna verkade sitta lite snett och vinnt men den är ju brittisk så. Auto motor & sport superbils monter gick inte av för hackor den heller. De flesta racebilarna var ju rätt intresanta att titta på. Fanns ju lite roliga fakta nerplitad på en lapp vid renoult f1 bil som att den lät 160 decibel på fullgas och att kolvarna utsattes för 8500 G och lite sånt. Men det fanns ju ingen motor i den. Av de lite vanligare bilarna gilla jag framförallt Nissan 350Z, Honda Civic Type R och Subaru Impreza WRX/STI. Ja det var väll min små synpunkter på mässan som jag tyckte var rätt så bra. _________________ Thomas Tegbäck |
||||||||
Det är en Carrera 4S. Men snygg är den (förutom möjligen färgen då ![]()
GT3:ans vingpaket går att beställa till C2/C4 Coupé ("Aerokit Cup II"). Jättebilligt ![]() _________________ Anders T |
||||||||
oj vad fel man hade men den kaross modellen är väldigt fint men beige gul är ju ingen favorit färg utan lite svart eller annan mörk mettalic skulle vara mycket trevligare.
Ja det är ju sant att det kostar endel men porsche verkar göra ruskigt fina bilar. _________________ Thomas Tegbäck |
||||||||
Så fel hade du inte - den ser som en turbo s, men jag råkar känna till den bilens historik så jag vet att det är en C4S. Annars är det svårt att utifrån se att det inte är en turbo s. OK - det finns åtminstone ett sätt, men det är inte helt uppenbart ![]() Svart metallic är annars riktigt snyggt (hade det på min 993 turbo) men lite jobbig att hålla ren, därför blev det silver den här gången.
Det kan jag inte annat än hålla med om, men jag kanske inte är helt neutral ![]() _________________ Anders T |
||||||||
Jag var där igår den 12:e och bland dom läckrare bilarna tycker jag faktiskt Renaultklubben hade...
R8 Gordini, Alpine, R5 Turbo, Laban. (Fast det fanns ju även en hel del annat läckert att titta på) _________________ /Niße Golf 16V -88 1303S -73 Passat 280 R -18 |
||||||||
Tycker fortfarande att GT3 vingen inte passar på en Porsche!
Den vinge som satt på Turbon måste jag ju säga var en riktig skönhet! Så ska det se ut på en Porsche ![]() Nån som vet om den är orginal eller om det är ett tillbehör? _________________ Fredrik Cednert PCS 7484 NS: 9 varv NS BTG: 9.10.21 ![]() |
||||||||
_________________ Fredrik Cednert PCS 7484 NS: 9 varv NS BTG: 9.10.21 ![]() |
||||||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2, 3 >> 5484 besök totalt |