Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
<< 1, 2, 3 ... 14, 15, 16 26424 besök totalt |
om man ser på resultaten ifrån de kval som körts verkar inte det där stämma: Umeå: 1. Christoffer Johansson 2. Natasha Svaneby 3. Markku Körkeinen 4. Malin Eriksson Sundsvall: 1. Niklas Halin 2. Andreas Forsberg 3. Urban Sjölander 4. Peter Johansson Gävle: 1. Fredrik Zetterström 2. Johan Ekvall 3. Tommy Järnberg 4. Ulf Wahlman Uppsala: 1. Johan Stolt 2. Jesper Johansson 3. Stefan Persson 4. Kjell Holmberg Ser åtminstone ett par kartinglicens-innehavare i den listan. De försöker bara lura dig på segern, Stefan. ![]() _________________ /Anders Ytterström #24, #64, #88 |
||||
Här kommer trycket på Ragges tröja för er som missade det på prisutdelningen.
![]() När är/var redbull kvalet på ractown? _________________ Björn Ågren 75räser "stödlänk": https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=52875&start=0 156an https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=74988&highlight= |
||||
Redbullkvalet kördes idag. Johan Asplund med ett förflutet på Racetown tog hem det ett par hundradelar före Helena och Johan Skön. Fyra var Stefan Atterhall. Själv försökte jag mig på att införa ett handikappsystem där varje år betydde en hundradel. Då hade jag avgått som segrare med 31 plusår och 29 hundradelars marginal. Det gick tävlingsledningen inte på. Inte heller när Myran eller vem det nu var manipulerade datorn så att jag fick en tid på 21 sekunder. Tror jag blev sjua >
![]() _________________ Lars Wiezell RBC-general mm som oftare skriver i min facebookgrupp rbcracing |
||||
Såg att även Marcus Borgström kvalat in. Tror han har vunnit alla Sport 2000 tävlingar han kört i år. _________________ /Kristoffer Stagh ![]() Iame Intrepid Silverstone |
||||
Var på RT igår och skrämde igång ryggen inför Dysklandsresan.
Även Lestrup var där, så det nya banrekordet är numera 26.64 ![]() Känns som om jag blir den svarta älgen i teamet. Var 4/10 sek efter Lestrup när han provade samma kart som jag körde passet innan. Vilket borde betyda att jag kommer vara ca 1.5 sek/varv långsammare på skomakarbanan ![]() _________________ S tefan Ir lander |
||||
How did it go for you guys ? We want a report ![]() _________________ Vincent Mannent Porsche 964 3,3T |
||||
|
||||
Well done guys ![]() ![]() _________________ Vincent Mannent Porsche 964 3,3T |
||||
![]() |
Inför träffar
![]() |
<< 1, 2, 3 ... 14, 15, 16 26424 besök totalt |