Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2 3757 besök totalt |
den står parkerad mitt emot en golf och snet emot en passat och fotografen har en rödtjöja på sig så det måste vara en vw polo
![]() ![]() alvarligt har jag ingen aning ![]() _________________ /Erik Arndt (fd Norberg) |
||||
Seat Ibiza eller Cordoba, svårt att bedöma utan att se bakänden. Tycker jag känner igen kofångaren från att tvättat förra bilen mamma hade ett antal gånger för mycket. Men det kan ju finnas fler bilar inom samma koncern som har samma kofångare...skulle inte bli förvånad...
_________________ /David Söderblom |
||||
Skulle säga att det är en Seat Ibiza Cupra eller Cupra II även fast det rimmar lite illa med den tänkta prisklassen.
Kan vara någon annan modell också som jag inte har någon aning om vad den heter ![]() _________________ ![]() Renault 5 GTE -88 |
||||
nu fuskar jag lite men eftersom svaret redan står i tråden så...
Bilden heter: http://62.101.36.209/rejsa/rejsa/use ![]() _________________ Andreas Östrin Sportbilslös men inte rådlös |
||||
Attans, jag som trodde jag var så himla klurig när jag gjorde som Andreas och kollade på filnamnet ![]() _________________ Jim Kindblad Mazda MX-5 1.8 -99 Opel Speedster 2.0 TURBO Opel Speedster 2.2 N/A *såld* 2st Mazda MX-5 1.8 -94 *sålda* |
||||
Ja, den har baksäte. Ont om plats är där, så om vill åka fyra fullvuxna i den bör man inte åka längre än ner till affären och handla. ![]() 1.6:an (som inte såldes i Sverige) är väl ganska bensinsnål. 1.8:an med världens minsta serietillverkade V6:a drar runt 0.8 landsväg och 0.9 blandad körning. Riktigt rolig bil är det att köra och gott om plats är där i framsätena iaf. De enda kända felen är att de hydraliska lyftarna på V6:orna kan knacka lite granna och att fördelaren på 92-93:orna ofta havererar. _________________ Marcus Svensson Mazda RX-7 -95 Snabbare än Lupos3L & Obizzz i Superstage 1:22,50 (slicks) 1:25,05 (R-däck) ![]() |
||||
![]() Men som tidigare nämt i tråden har jag juh redan köpt en annan bil, som inte riktigt ännu kan beskyllas för att vara en bruxräser... men det kommer ![]() |
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2 3757 besök totalt |