| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Racingsimulatorer
Toca Race Driver 2/BFG online Series
|
649 besök totalt |
|
Någon här som kör spelet Toca Race Driver 2 till Playstation2? Själv har jag fastnat för spelet som är otrolight simpelt i arkadläget, men som har ett simulationsläge som heter duga. Det når inte upp till GTR, men det får duga för mig
Sedan några månader tillbaka kör jag i en Australiensisk onlineliga som jag tänkte tipsa er om, BFG Series. V8 Supercars är klassen ( surfa in på www.v8supercars.co.au ), och just nu ligger jag som enda svensk 11a av 23 Vi kör "Endurance" på 90 minuter varje lördag, så det är inte Endurance i dess rätt mening men hur kul är det med ett sextimmarspass vid tv-spelet?
_________________ Jimmy Magnusson |
|
Tjena!
Kör själv spelet sedan en tid tillbaka fast på PC. Helt OK även i sim-mode för min del. DTM-serien är ju min favorit i TRD2, gött muller i AUDI. Jag vet inte om det går att köra PC mot PS2. Vet du? Har även laddat hem moddar till spelet så att jag kan köra upp till 30 olika banor, V8-series är en favorit när det gäller läckra banor. Klart läckert spel!!! Stefan _________________ Stefan Persson FeniX Motorsport |
![]() |
Racingsimulatorer
|
649 besök totalt |