Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2 2859 besök totalt |
Naturligtvis äter man Currywurst! Med tanke på Brunchen.
När det gäller dryck kan man roa sig med att slå in sin favo bil modell på systembolaget.se och se vilken dryck det är tex. För att ta ett namgivet exempel: 517=José Cuervo Reserva de la Familia (nr 517) en god tequila! till och med en mescal. Lite fredags nöje över den, man kan också slå in sina 4 sista siffror......... _________________ Jens Lanvin |
Finns ju Ringen pasta, har några pkt själv på lager. Annars finns det pasta hjul.
Majskolvar kanske? Annars kan man tänka sig...... Avåkt baracuda på ventilbädd. Gratinerad hummer. Rakskuren biff a la Lauda (flamberad) Serveras med kokt nomex och brandsläckarskum (hot!!!!) Diffade lågprofilsostar. /janne _________________ ![]() Jan Nagy |
Följande meny presenterades i en inbjudan till den lokala sportvagnsklubben när vi hade 35-årsjubileum för några år sen:
Ventilsallad med singelgrade-olja på feta mackor. Preema Soppatorsk. Kokad rova med pinjongmos Gängpaj med ett lager av apelsinlackad kexig plåt. Egentligen var det tacobuffè som gällde, men inbjudan rönte ett visst intresse. _________________ mvh Patrik Petersson Time Attack, är inte det bara en tidsträning? |
Hörni! Tänk på att vi är i det allmäna forumet nu, inte i OT! Ämnet i sig är redan på gränsen till vad vi tillåter här, så håll er till det utan för stora utsvävningar!
_________________ /Niße Golf 16V -88 1303S -73 Passat 280 R -18 |
Jag drack en flaska av McLarens officiella vin i helgen. Helt OK vin men jag köpte det mest för etiketten. Flaskan köptes på Viking Line för ett år sedan så jag vet inte om den finns i sortimentet nu.
www.mclaren.com/store/nonmembers/sho _________________ Sten Isaksson |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2 2859 besök totalt |