Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Allmänt banåkaforum
Presentation
<<   1, 2, 3, 4
10081 besök totalt
Helena
Saltsjö-Boo
Här sen Dec 2003

Trådstartare
heLLen skrev:
Hallå!

Hej Hellen! Kul att du hittat hit

Citera
henna
Tanumshede
Här sen Jul 2005

Hej! Kom in på den här sidan här om dagen.. Lite sent kanske att lägga in en presentation men men...

Henna Ekola heter jag i alla fall och är 25 år. En fartglad och bilglad tjej från Vårgårda, från början, men bor nu i Hällevadsholm, Bohuslän.

Kör just nu min pojkväns Golf II -90. Ingen servo men det går ändå.. En rolig bil att köra med mycket väghållning!
Körde tidigare Renault Clio 1,4 RT-94 som jag sålde i april och köpte en Renault Clio 1,6 -02. Var inte riiiiktigt nöjd med den sladdriga baken på Clion så därför sålde jag den och tog över Golfen.

Jag har alltid tyckt om bilar, pappa är billackerare, och att köra fort (kontrollerat) sedan jag fick körkort för 5,5 år sedan. Fick tjata länge på pappa innan han släppte iväg mig till bilskolan, men bättre sent än aldrig!
Träffade min pojkvän och sambo Pär i maj och han är bilgalen så det smittade av sig så jag blev riktigt biten.. Har dock inte kört på bana ännu men det blir av till våren.. Får se om jag får köra hans relativt nyinköpta ögonsten BMW 318is-91, som han håller på o mekar om till banbil..

Roligt i alla fall att det finns ett forum för tjejer..

Ha det så bra alla!
MVH Henna

Tyresö
Här sen Apr 2004

Välkommen i gänget!

Var och i vilket sammanhang hade du tänkt köra på bana till våren?

Racehälsningar
Ulli

Södertälje
Här sen Nov 2004

Det var kanske ett tag sen någon skrev i den här tråden men jag tänkte iaf fylla på med min presentation...

Sandra Hall heter jag. Är 23 år, född och uppvuxen i Södertälje. Bor numera i Bromma med min make (Lennart Hall, f.k.a Mäkinen), vår hund och våra katter.

Mitt motorintresse har jag fått från morfar. Han släpade runt mig på en massa Rallycross tävlingar under min uppväxt. Då var jag måttligt road, men är väldigt tacksam nu i efterhand.
Jag och min bästa kompis ställde upp som funktionärer ute på Tullinge för två år sedan och efter det var det kört. Sitter med i Lazzat MK's styrelse. Besiktar bilarna på Lazzat RS Challenge (konbana), tar emot anmälningar, räknar poäng i både Lazzat RS Challenge och Lazzat Strip Challenge (dragrace)...

Har licens i både DR och racing. Dragrace, konbana, banracing, "isracing"... Fort ska det gå! Har inte missat en enda DR-tävling ute på Tullinge de senaste två åren.

Jag har min lilla Blupp som vardagsbil, dvs en VW Golf VR6 Syncro. Underbart blå! oxå har vi en Nissan 200sx som vi har bråkat med under vintern, våren och halva sommaren. Nu verkar det som att vi har fått lite ordning på den.
Projekttråd: https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=23982
Sen så har vi en Saab 9-5 kombi oxå, men det pratar vi inte högt om.

Jag skruvar det jag kan. Kan jag inte något så ber jag om att få lära mig det. Man lär sig något nytt varje dag!

Ja... Det var lite om mig!

// Sandra

Mitsubishi Lancer EVOlution I GSR
BMW 525 TIC
Citera
Allmänt banåkaforum
Presentation
<<   1, 2, 3, 4
10081 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande