| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Racingsimulatorer
Bästa Ratten
|
687 besök totalt |
|
Bästa Ratten
Jag är sugen på att köpa ratt och då är frågan vilken som är bäst, kom med förslag _________________ Super Se7en "HAHLIN7" 9.48@243kmh 402m 510hk 608nm på bakhjulen Åmsele Superstage 1.22.16 WWW.HAHLIN7.SE |
|
Hej!
Momo force, den röda är nog en av de bättre som säljs i Sverige. Dock är den dyr. Momo Racing, den svarta är kanon tycker jag. Sköna pedaler, växelspak, paddlar och sex knappar i ratten. Jag har en sådan och är jätte nöjd. Dessa båda är frånLogitech. Logitech har även enklare rattar som är ok. Sedan finns ju Microsoft, deras forcefeedback ratt tycker jag är rätt skön, klart billigare än Momo rattarna. Det finns även en bunt fina rattar som inte saluförs i Sverige, dem får du importera från England eller USA. /Micke _________________ Micael Johannssen Lotus Exige Cup240 Lotus Elise 111s -99 Westfield SE |
|
_________________ Super Se7en "HAHLIN7" 9.48@243kmh 402m 510hk 608nm på bakhjulen Åmsele Superstage 1.22.16 WWW.HAHLIN7.SE |
|
Logitechs röda är dyr och ganska svår att få tag på. Den är dock den bästa. ca 1800 kr
Logitech MOMo Racing (den svarta) kör många med här i forumet. Skön ratt som kostar ca 1100-1300 kr. MS rattar är något billigare. Jag skulle dock inte rekommendera en sådan. Jag har själv en MOMo och är supernöjd sen 4 mån tillbaka. _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
|
_________________ Super Se7en "HAHLIN7" 9.48@243kmh 402m 510hk 608nm på bakhjulen Åmsele Superstage 1.22.16 WWW.HAHLIN7.SE |
![]() |
Racingsimulatorer
Bästa Ratten
|
687 besök totalt |