| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Racingsimulatorer
GTR 23/10, 19:00
|
917 besök totalt |
|
Servern öppnar 19:00. Första rejset 19:30. Serverinfo (dedikerad server): IP: 194.47.145.235 (LAN/Direct IP) Lösenord: rejsa Game name: Macens rejsa.nu Bandbredd: 100Mbit GTR version: 1.4 Bilar: NGT Banor: Rejs 1: Anderstorp Rejs 2: Barcelona Eventuellt rejs 3: Monza Ingen bensin (ni kan alltså ta bort alla stop, och sätta bensin till 1L), inga skador (du måste själv boka ur "disable damage"), inga hjälpmedel. Däckslitage: normal Rejset varar i 15 minuter per bana. Alla är välkomna! _________________ Marcus Svensson Mazda RX-7 -95 Snabbare än Lupos3L & Obizzz i Superstage 1:22,50 (slicks) 1:25,05 (R-däck)
|
|
Det var jättekul idag! Tyvärr så hängde sig spelet när vi körde Monza... så det var därför jag försvann..... Och jag blev SÅÅÅ sur då... Där ligger man och pressar och så får man plötsligt se sin bakgrundbild i Windows när man borde se baken på en annan bil...
Jaja! Bättre tur nästa gång! _________________ Nils Ljung BMW 325i -87 (banrace edition) 600hk, 800Nm på BANA
|
|
Riktigt roligt alltså!!!
Jag hade inte kört online på länge, och det var föresten första gången på två veckor jag startade GTR (GTL har varit i sedan jag köpte det). Grymma kamper vi hade ett tag Nisse! Kul när det blir så jämt. För mig "hängde" det sig på Monza så när jag plötsligt hade kontroll på bilen så stog den bara o gasade hela tiden. Men än en gång: Mycket kul race! _________________ Henrik Rosén |
|
Nisse: om du har trimmat datorn lite för mycket, krashar GTR lätt. Det gjorde mitt, och nu kör jag grafikkortet på normal hastighet, och då är GTR stabilt som bara den.
_________________ Marcus Svensson Mazda RX-7 -95 Snabbare än Lupos3L & Obizzz i Superstage 1:22,50 (slicks) 1:25,05 (R-däck)
|
|
Ja det var kul Liverpoolarn!
Mäcen: Jo visst är datorn trimmad! Det tråkiga är väl att det bara är GTR som är så känsligt! Alla andra spel jag kör funkar prima med maxtrim. Jag råkade förut ut för att GTR hängde sig varannan gång jag körde det.. så därför trimmade jag ner datorn lite.... Efter det har det funkat jättebra. Har inte hängt sig på flera veckor.. inte förens igår på Monza då......
_________________ Nils Ljung BMW 325i -87 (banrace edition) 600hk, 800Nm på BANA
|
![]() |
Racingsimulatorer
|
917 besök totalt |