Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
SÄLJES
![]() |
725 besök totalt |
S: Audi 80 -87. BMW 316 -90
Audi 80 -87 21000mil Nybesiktigad! Mörksilver +Fin i lacken o karossen, nästan ingen rost, Fin inredning, Går billigt, Enda anmärkningen på besiktningen var skyltbelysning samt ett parkeringsljus. S & V däck. -Dåligt batteri. Samt nått klånk i framvagnen som jag har fått efter ett växellådsbyte. Lite trött på att mecka med bilen nu efter växellådsbytet + att jag inte har nått bra ställe att vara på nu när kylan kommer, så jag säljer den som den är med detta klånk. I denna tråd har jag fått lite förslag på vad det kan vara. https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php Sista priset till rejsa kompisar.... 10 500:- BMW 316 -90 22000 mil. Grönmetallic + Fin i karossen, går bra & billigt, Bakhjulsdriven ![]() ![]() - Även denna dåligt batteri. Inga V däck o slutkörda S däck ![]() Sista priset till rejsa kompisar även här 10 500:- Säljer bilarna pga att vi flyttar in till centralorten (Katrineholm) så jag har inte längre bruk för dom. _________________ Fredrik Cednert PCS 7484 NS: 9 varv NS BTG: 9.10.21 ![]() |
![]() |
SÄLJES
![]() |
725 besök totalt |