| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Racingsimulatorer
Server # 1 - Misano 030413 [offline] + Resultat
|
891 besök totalt |
|
Grattis SpeedyGT!
Härligt race!
Särskilt de sista varven....Claes knappade in bakifrån efter sin miss och Hoopoo 1-2 sek framför efter sin miss. Nervöst!!! Särskilt eftersom motorlampan varnade för motortempen lite då och då...
Verkar som serverindelningen efter serieplaceringen funkar rätt bra. Fast jag platsar inte riktigt med de snabba grabbarna...
Tack allihop för ett trevligt race!
_________________ /Ove Mörk |
||
|
Kul att grabbarna väntade på mig
Startade sist men lyckades ta mig förbi relativt lätt tills jag kom bakom tre Lister bilar. Hade bra mycket mer kräm i maskineriet ut på målrakan. Skulle ta mig förbi fuZe i den andra snabba högern då vi fick lite kontakt. Låg jämsides med honom, tror vi tuchade varann lite grann. Tror inte du såg mig riktigt Iaf. sorry om det var mitt fel....
Kul var det iaf.....Som vanligt. _________________ /Dusan Reljanovic |
||
|
Grattis SpeedyGT! Bra kört!!!
Jag var alldeles trött och mör i armarna efter att ha kört live ban-rejsing på Gelleråsen så det gick inte så bra för min egen del
_________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||
|
Jo den nya serverindelningen efter tabell var nog rätt lyckad jag hade i alla fall ett jäkligt skojigt race.
Fick till ett bra första varv och tog mig förbi både morespeed och fuze när de fega lite med kalla däck och bromsar. Sen fick jag susa runt ett par varv i ledningen tills speedygt körde om och drog ifrån. Sen när det var 3 varv kvar så började däcken kännas lite slitna och jag på helspänn med fuze under sekunden bakom. I inbromsninegn till den tighta vänstern kom jag med ett hjul på gräsmattan och det blev en halvsnurr och fuze var förbi. Nästa varv gjorde jag om samma misstag och morespeed körde förbi. På sista varvet när jag skulle gasa ut ur den långa svepande vänstern släppa det galet mycket i baken och jag snurra rejält det var nära att ove m kom om men jag kom in som fyra.
Måste lära mig vara lite snällare mot däcken eller så får jag börja köra hard men det tar imor på nått sätt. Kul race men jag tror speedygt kör med nått superbränsle det ska inte gå så fort
_________________ Thomas Tegbäck |
||
|
Kul rejs! Grattis Speedy
Första rejset då det har varit lite "fajter" för mig. Var uppe på 4:e två gånger då HOOPoo gjorde några missar. Sen snurrade jag själv med 3 eller 4 varv kvar och åkte ner på 6:e plats. Trist, men det är ju mest roligt att det blivit tätare
_________________ Claes Wikdahl Audi RS4 B9 2018 |
||
|
Grattis SpeedyGT, du var värd vinsten med den kval tiden.
Jag bromsad in för att jag inte skulle köra på HOOPoo (jag hade mycket högre fart än HOOPoo) och då kommer SpeedyGT i baken men håller sig där, trodde jag, sen är SpeedyGT helt plötsligt på sidan av mig och jag får mig en riktigt tryckare så jag åker rakt över hela gräst partiet och sladdar över banan (som tur var så träffade jag ingen) och ut i sandfållan Inte de roligaste jag har varit med om precis och sen som pricken över I`et kommer jag kom upp på bana näst sist eller nått liknande
PS Hoopoo gjorde där imot en snygg omkörning på mig DS _________________ mvh Viktor Pousette |
||
Kollade på reprisen igår kväll. Du bromsade in väldigt sent efter start/mål så du kom ut på gräset, jag kom då på insidan och vid kurva 2 låg jag på kurbsen med dig på utsidan. Enligt vad jag såg på reprisen tuchade vi inte ens Jag såg bara hur du försvann. Sen vet jag inte hur bra repriserna är
_________________ /Dusan Reljanovic |
||
![]() |
Racingsimulatorer
Server # 1 - Misano 030413 [offline] + Resultat
|
891 besök totalt |