Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Allmänt banåkaforum
SBF online
2678 besök totalt
Niklas Sandström
Kalix
Här sen Nov 2002

Trådstartare
SBF online

Provade för skojs skull att logga in på SBF online när licenspappret kom. Där ska man ju kunna se vilka SBF anslutna klubbar man är medlem i men jag ser inte BMW Sport Club utan bara Kalix MK där jag har licensen?

medlems nr 37

Citera
GunnarÖ
hyffsat nära Gelleråsen
Här sen Nov 2002

Det förvånar mig inte ett dugg. Tidigare har det funkat som så att SBF skickat ut listor för kontroll till klubben över vilka personer som löst ut licens i klubbens namn. Dvs de har bara haft "licenskännedom".
SBF har på intet sett frågat efter hela klubbens medlemsregister (bara antal medlemar och lite ålders och könsfördelning.)

Jag tycker det borde hörts något om SBF bett om kopia på klubbens medlemsregister.

Niklas Sandström
Kalix
Här sen Nov 2002

Trådstartare
Det står ju ändå följande på inbetalningspappret.
SBF skrev:
Nu kan du logga in på din personliga del på hemsidan och se statusen på dina licenser, se vilka klubbar du är med i och information om dessa.
Man kan väl bara ha licenserna i en klubb och inte flera

Citera
Bistec
Linköping
Här sen Jun 2004

Licensen kan man bara ha i en klubb om jag inte grovt missuppfattat det hela..!?

Lite OT: Jag fick funkislicensen, men jag har inte sett till något inbetalningskort vad jag vet, har ni andra redan fått inbetalningskort för racinglicensen -06 eller !?

Blev lite orolig när det stod på min personliga hemsida att jag ska betala 380 kr.....!?

Racern:
Citera
Sörpan
Slåtte
Här sen Nov 2002

Betalade för licensen 2006 idag så jag borde få den nästa vecka nån gång kanske?

"Raksträckor är bara en transport till nästa kurva"
Citera
Niklas Sandström
Kalix
Här sen Nov 2002

Trådstartare
Bistec skrev:
Lite OT: Jag fick funkislicensen, men jag har inte sett till något inbetalningskort vad jag vet, har ni andra redan fått inbetalningskort för racinglicensen -06 eller !?

Blev lite orolig när det stod på min personliga hemsida att jag ska betala 380 kr.....!?

Klubben betalar väl funktionärslicensen. Jag har fått funkislicensen och dagen innan kom inbetalningskort för förarlicenserna.

Citera
Anton Lillsund
Sälen
Här sen Aug 2003

<span style='color:red;font:bold'>Moderator</span>
Moderator

Bistec skrev:

Funktionärslicensen är inte avgiftsbelagd. Den får du gratis.

Förarlicensen kostar däremot 380 kronor. Jag har fått min inbetalningslapp och licensen borde vara på väg.

Funislicensen fick jag igår.

Stockholm, Kista
Här sen Jan 2004

Jag fick funktionarslicensen utan kostnad hemskickad. Nu har ocksa Racing licensen dippt ner i brevladan efter att betalningen gick genom cyberspace sa nu ar man licensierad anda tills 2007 =)

/Carl
Citera
Måns Ulveståhl
Stockholm
Här sen Jul 2004

OT:

Carl,
En rensad E30 med hagalundracing-märke på bakrutan råkade jag upptäcka i "mitt" garage förra veckan.
om nu Azzad köper en riktig bil (BMW) efter att ha sålt sin Lotus så har vi snart vår egen sportklubb

//Garagegrannen

Stockholm, Kista
Här sen Jan 2004

Är det sant, va häftligt, ibland är världen liten =) Javisst det är min silver E30 Har bilen i "lägenhets garaget" nu. Va trevligt med en likasinnad och i samma "garage" också. Har sett din fina Z4 men hade ingen aning om att du var på Rejsa. Jag brukar svänga in "till höger" från garage porten och parkera. Just det, det är den svarta Lotusen va, har sett den vid ett par tillfällen, mycket häftig bil. Hoppas din Z4a mår bra, jag har inte sett på den ett tag, man kanske borde ta sig en runda till andra änden av garaget.

Va trevligt att känna att vi är fler BMW vänner i samma garage

//BMWSportClubKista thumbs up

Hobbe skrev:
OT:

Carl,
En rensad E30 med hagalundracing-märke på bakrutan råkade jag upptäcka i "mitt" garage förra veckan.
om nu Azzad köper en riktig bil (BMW) efter att ha sålt sin Lotus så har vi snart vår egen sportklubb

//Garagegrannen
Citera
Allmänt banåkaforum
SBF online
2678 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande