Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
1402 besök totalt |
2005-10-31 Långlopp på Gokartcity, Malmö
På söndag är det 3-timmars långlopp på Gokartcity ![]() Jag, Tezz, och Jenna ställer upp ![]() Är det några andra som ska köra? /Björn _________________ /Björn Olander fd Nilsson Tel: 0704-847656 Porsche 944 TURBO |
||||||
Hej
Har tyvärr aldrig kört där så jag undrar vad det kostar?? Man behöver piggas upp lite nu när man ska montera ner hela bilen och lacka om ![]() Tror ni att man klara av det på två?? Jag och brorsan hade tänkt oss att bygga upp "rattmusklerna" lite eller blir det för tufft?? _________________ Tobias Brink |
||||||
Det är den 31/10 ![]() Tror att det nästan är fullt så skynda ![]() /Björn _________________ /Björn Olander fd Nilsson Tel: 0704-847656 Porsche 944 TURBO |
||||||
Re: Hej
Det kostar 1500:- å det är 3 förare som minimum http://www.gokartcity.se/ /Björn _________________ /Björn Olander fd Nilsson Tel: 0704-847656 Porsche 944 TURBO |
||||||
Denna Black Flag Boy har besök från Växjö i helgen och eftersom det börjar med en Tysklands utflykt så kommer jag nog inte vara lämplig på en Go Kart bana på söndag..........
![]() |
||||||
LoooooooooOSER! ![]() Du behöver inte vara där förrän 1430 och kan sitta i ett hörn och tjura fram till sista timmen.. ![]() _________________ Anders Hansson |
||||||
Re: 2005-10-31 Långlopp på Gokartcity, Malmö
Jaja schysst att fråga mig då din jävla ugglemossrövballe......... ![]() _________________ ________________ Pelle Sörensson Renault Megane RS -12 7.49min BTG |
||||||
Kör med mig och Fredrik så får Björn och töserna hålla undan.. ![]() _________________ Anders Hansson |
||||||
Haha, hade du släppt till förra gången vi träffades så hade du självklart varit med ![]() ![]() /Björn _________________ /Björn Olander fd Nilsson Tel: 0704-847656 Porsche 944 TURBO |
||||||
Men Anders, du blir bara kinkig när vi varvar dig ![]() ![]() Vi syns på banan! ![]() /Björn _________________ /Björn Olander fd Nilsson Tel: 0704-847656 Porsche 944 TURBO |
||||||
![]() |
Inför träffar
![]() |
1402 besök totalt |