Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
2025 besök totalt |
Har inte sett någon info om det ännu, inte hur det blir med supportklasserna heller. Men Svt fortsätter med DTM som tidigare och det sänds ju live i Svt24, samma visa för Stcc? _________________ /Kristian Elisson |
||||
_________________ Mattias Hammer |
||||
www.stcc.se
Står lite mer men det står inget om vi som kör supportklasserna får vara med ![]() Man kan alltid hoppas ![]() Står inte om det ska sändas direkt heller men DTM sänds inte direkt tror jag så då gör väl inte STCC det heller ![]() _________________ Tobias Brink |
||||
Men det blir ingen live sändning från STCC 2006. Det skriver åtminstonde IB.
![]() http://www.aftonbladet.se/vss/sport/ _________________ Magnus Jonasson #81 9:a German Superkart Series 2010 7:a German Superkart Series 2011 |
||||
För oss som bara sitter framför burken är det ju så MEN inte för de som tävlar. Detta med tv-tid är mycket viktigt morot för sponsorer!! Å utan sponsorer inga tävlande. Så det måste till en ordentlig satsning från SVT! /Björn _________________ /Björn Olander fd Nilsson Tel: 0704-847656 Porsche 944 TURBO |
||||
Ska jag vara ärlig tror jag att SVTs Race kan dra betydligt mer tittare än Viasats sändningar, helt enkelt för att det är gratis. Så för sponsorerna är det nog klockrent att det visas i en reklamfri gratiskanal. _________________ Jimmy Magnusson |
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
2025 besök totalt |