| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Racingsimulatorer
GTR 28/10, 20:00
|
1332 besök totalt |
|
Servern öppnar 20:00. Första rejset 20:30. Serverinfo (dedikerad server): IP: 194.47.145.235 (LAN/Direct IP) Lösenord: rejsa Game name: Macens rejsa.nu Bandbredd: 100Mbit GTR version: 1.4 Bilar: NGT Banor: Rejs 1: Mo I Rana http://macen.nullnet.com/GTR_Moirana.rar Rejs 2: Enna Eventuellt rejs 3: Estoril Ingen bensin (ni kan alltså ta bort alla stop, och sätta bensin till 1L), inga skador (du måste själv boka ur "disable damage"), inga hjälpmedel. Däckslitage: normal Rejset varar i 15 minuter per bana. Alla är välkomna! _________________ Marcus Svensson Mazda RX-7 -95 Snabbare än Lupos3L & Obizzz i Superstage 1:22,50 (slicks) 1:25,05 (R-däck)
|
||
|
Blev det nått kul race igår eller?
Jag kunde inte vara med pga. att vi var på företagsfest!
Hoppas kunna vara med nästa gång! Var har resultatdumparna tagit vägen den sista tiden? _________________ Nils Ljung BMW 325i -87 (banrace edition) 600hk, 800Nm på BANA
|
||
Det blev dåligt med race igår, vi var bara tre som kom imål på Moirana. Resultat 1. Tony 2. Jag +5s 3. Mäcen +?s Kör gärna ikväll om någon är sugen? _________________ /Anders Kronberg |
||
|
Jag trodde ingen uppskattade skärmdumparna, så jag la av med att ta dem.
Fem startade och tre i mål på MOIRana, sen blev det inte mer rejs efter det. Vi kan köra lite ikväll med om ni vill. 19:00? _________________ Marcus Svensson Mazda RX-7 -95 Snabbare än Lupos3L & Obizzz i Superstage 1:22,50 (slicks) 1:25,05 (R-däck)
|
||
|
1fps-buggen är känd på Intel-processorer. Anders berättade det för mig igår att det bara händer på Intel.
_________________ Marcus Svensson Mazda RX-7 -95 Snabbare än Lupos3L & Obizzz i Superstage 1:22,50 (slicks) 1:25,05 (R-däck)
|
||
_________________ Markus Lilja |
||
|
Nah, det tror jag inte. GTR är dock känsligt för om du överklockar ditt grafikkort. När jag körde överklockat krashade det ofta. Nu kör jag på original hastighet, och det funkar kanon.
_________________ Marcus Svensson Mazda RX-7 -95 Snabbare än Lupos3L & Obizzz i Superstage 1:22,50 (slicks) 1:25,05 (R-däck)
|
||
|
Märkte det. först körde du långsamt och jag skulle köra om dig. Då fick jag en smäll. Kom ut på banan, och sen såg jag att din bil bara försvann.
Hoppas på mer folk nästa gång. Förstår inte varför inte fler vill vara med. Säg till om ni vill köra med andra bilar eller andra banor. _________________ Marcus Svensson Mazda RX-7 -95 Snabbare än Lupos3L & Obizzz i Superstage 1:22,50 (slicks) 1:25,05 (R-däck)
|
||
|
Jag vill vara med idag kl 19!!
Jag tycker det är perfekt med NGT bilarna! och perfekt att köra utan en massa hjälpmedel.... Det är rätt surt att köra på nätet annars.. för folk kör bara med GT bilar och massa hjälp.... _________________ Nils Ljung BMW 325i -87 (banrace edition) 600hk, 800Nm på BANA
|
||
![]() |
Racingsimulatorer
|
1332 besök totalt |