| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Racingsimulatorer
Bästa rallyspel?
|
1299 besök totalt |
|
|
||||
Mjao Jag gillar åka för fullt och då passar Colin McRae serien bra oxå. Jag tycker känslan i dem är bra, även om det väl bara spelas RBR för det mesta nuförtiden. RBR har ju tyvärr ett par sånna hemska missar så ibland blir man fullkomligt vansinnig. _________________ Daniel Steiner |
||||
Vad tänker du på då? Det enda jag stör mig på är att med X-boxet kan jag vänsterbromsa, men det funkar inte när jag kör på datorn(beror kanske på ratt/pedaler?)... |
||||
Utan vänsterbroms blir det ju okörbart, jag har momo force ratt. Med alldeless för lite rattuslag min bror har en sån 900 graders och med 300 grader nåt blir det lagom. Det som stör mest är att bilar i vissa situiationer inte alls uppför sig som en bil tycker jag. och att den är så fruktansvärt seg när man går på gas. På asfalt är den helt förskräcklig. Nu börjar jag dock få ordning på inställningarna. Vet inte hur många timmar jag lagt på det men jag tycker att standardinställningarna ska ge en körbar bil ivarjefall. Inställningarna är en grej till som är retlig. Bara alla möjligheter med diffarna?? Det är så överseriöst att man blir helt nollad. Man kunde haft hårdare/mjuka spänning och sen mer kraft fram bak bara. Hjulinställnignarna sen kan man knappt ändra på tycker jag. Om man jämnför. Det är lite smågrejjer överallt, men sen är det så grymt bra på andra. Att ställa tid på noterna osv. Nu finns det ju så man kan få siffernoter oxå. Även om jag kör beskrivande när vi tävlar så fick jag aldrig rätt på hans flat osv. Bilar hoppas så dåligt oxå..eller landar. _________________ Daniel Steiner |
||||
![]() |
Racingsimulatorer
Bästa rallyspel?
|
1299 besök totalt |