| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Racingsimulatorer
Kan vi inte köra GTR ikväll? 3/11
|
2 besök senaste veckan (3896 totalt) |
|
((EDIT: Har öppnat nu.. så det är bara att gå in på Multiplayer och välja REJSA... lösenordet är "rejsa" precis som vanligt! Vi börjar med Barcelona så får vi se vad vi tar sen!)) Hej! Kan vi inte köra GTR ikväll!? Vet inte om Mäcen kan.. men annars kan jag "hosta" ett spel... Vet inte om det blir för segt om man hostar själv utan en särskild server..? Vad sägs?
_________________ Nils Ljung BMW 325i -87 (banrace edition) 600hk, 800Nm på BANA
|
||||||||
|
När tycker du att vi ska börja då?
Jag kommer att försöka köra som Mäcen vad gäller bilklass osv. Kommer att kalla spelet "REJSA" och ha samma lösenord... "rejsa" alltså. Så får vi se om någon hittar dit på Multiplayer/internet servern! Ska vi säga att jag börjar "hosta" vid kl19 så får vi se hur många som kommer.
Kanske kan vi börja med atr köra tex. Barcelona eller om någon har nått annat önskemål!? _________________ Nils Ljung BMW 325i -87 (banrace edition) 600hk, 800Nm på BANA
|
||||||||
|
Jag är på att köra, jag har inte tränat att köra mot andra så mycket så det skulle vara kul att få köra mot några som är lite seriösa iaf
dom gånger jag orkat kvala på internet tidigare har jag bara blivit påkörd i första kurvan..
_________________ Fredrik Ahlqvist |
||||||||
Jag tycker inte det är allt lika kul att köra mot de andra på nätet.. De flesta kör ju med Gt bilarna och med påslagen abs och antispinn.. Osv.. Inte så lätt att hänga med när man själv kör utan de hjälpmedlen... De "fusk" vi istället brukar köra med är Avstängd soppaförbrukning och oförstörbara bilar.. Så du kan fortsätta tävligen trots att nått pucko körde på dig i starten
Jag kommer att "hosta" spelet i SIMULATION läget!.. vet inte om det är så att man måste gå in på multiplayer via simulation för att se mitt REJSA spel..... kanske går att se via semipro också?? eller inte??.. Jag kör i alla fall på SIMULATION som sagt... _________________ Nils Ljung BMW 325i -87 (banrace edition) 600hk, 800Nm på BANA
|
||||||||
|
Jag brukar glömma att ställa ner soppan till 1 liter, så jag åker ofta med 50l i onödan.
Vet inte när jag kommer att sluta idag. Kan bli någon gång mellan 17 och 24. _________________ Daniel Ahlin Bygger Ginetta G20 (seven med skal) |
||||||||
|
Jag skulle gissa att vi kör 2-3 race.. eller så länge det är kul! Du ser ju om REJSA finns med i listan över spel på servern.. hoppas du kan vara med!
_________________ Nils Ljung BMW 325i -87 (banrace edition) 600hk, 800Nm på BANA
|
||||||||
|
Hej! Jag har startat redan nu... så om någon vill gå in och öva lite så går det bra nu! Men jag tror att vi väntar med första rejset till klockan 19:30 eller så.. Alla som vill köra måste ju hinna logga in.
|
||||||||
Då testar vi utan lösen... Jag hör att saker liksom "knäpper"... kanske är någon som knackar på?? Ska testa att stänga av brandväggen med..... _________________ Nils Ljung BMW 325i -87 (banrace edition) 600hk, 800Nm på BANA
|
||||||||
Nu är brandväggen avstängd.... Funkar det inte nu vet jag inte vad det är för fel????? Jag har en router mellan nätet och datorn.. men om brandväggen är avstängd så borde det inte vara något problem eller?? _________________ Nils Ljung BMW 325i -87 (banrace edition) 600hk, 800Nm på BANA
|
||||||||
Kommer inte in nu heller _________________ Ulf "Kavic" Carlsson Stockholm(Skogås) |
||||||||
Har du öppnat några portar i routern ?? _________________ Ulf "Kavic" Carlsson Stockholm(Skogås) |
||||||||
|
Hmm.. vet inte vad det är för fel.... men det är ALDRIG någon som kommer och kör jag jag hostar.... hmmm för att de inte kommer in då helt enkelt... fattar inte varför bara?? Jag kan ju köra med andra?
|
||||||||
Jo jag har ett gäng portar öppna... är det några speciella som man ska öppna när det gäller GTR?? _________________ Nils Ljung BMW 325i -87 (banrace edition) 600hk, 800Nm på BANA
|
||||||||
![]() |
Racingsimulatorer
|
2 besök senaste veckan (3896 totalt) |