Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1, 2 >> 6706 besök totalt |
Öhlins Racing AB söker medarbetare
Läs mer här: http://www.ohlins.com/Company/Jobopp |
||||||||
_________________ Cédric Nyberg Porsche 924 Turbo Toyota GT86 Formel Vee Veemax MKIVB 1970 www.instagram.com/garagecedric/ |
||||||||
Varför ![]() ![]() _________________ Svante Hoberg No turbos , no superchargers, just pure petrolhead heaven!!! |
||||||||
Re: Öhlins Racing AB söker medarbetare
förstår att du vill dela med dig av jobbet du älskar ![]() ![]() Har förresten inte sett till ngt darkhorse-däck på verkstan ![]() ![]() _________________ Dodge pickup -58 Dodge Dart -67 Plymouth Cuda -71 Plymouth Cuda Conv -70 VaGinetta G20 Opel Speedster Ford Cortina Anders Bisting |
||||||||
Är bilen färdig så finns det inget att konstruera. ![]() _________________ /Mats Strandberg onemanracing.com BMW 330i -05 |
||||||||
Man kan väl utveckla vidare ![]() _________________ Svante Hoberg No turbos , no superchargers, just pure petrolhead heaven!!! |
||||||||
Hade varit intressant om jag hade varit helt klar med utbildningen. Dock är det en sak som kallas för exjobb som måste fixas först. Antar att om någon kommer på ett bra upplägg så annonseras det på samma ställe.
![]() _________________ ![]() Renault 5 GTE -88 |
||||||||
Dito! |
||||||||
Jag gick en annan väg tidigare i år och skickade in en ansökan till Öhlins såsom Controller alt. Ekonomichef men responsen har utiblivit trots att jag har en insider som påverkat lite. Tydligen vägde jag för lätt
![]() Liten utsvävning så här på onsdagen. ![]() _________________ John Carlsson ________________________ Porsche 996 GT3 Cup 2004 |
||||||||
Det beror väl på om man tänker finnas kvar eller inte... Edit: Ett par av dom där jobben lät ju fantastiskt intressant, undrar om man skulle söka på skoj. ![]() _________________ /Mats Strandberg onemanracing.com BMW 330i -05 |
||||||||
Absolut!
Beklagar att responsen uteblev. Vi anställde synnerligen gedigna kompetenser på respektive post, som idag gör ett tufft men uppskattat jobb.
Respektive annons beskriver kravprofilen ganska väl. Rätt examen samt cad- och projektvana är önskvärt.
Vår biltestförare, "Bryggarn" Andersson, gick i pension nyligen så det kanske kommer en öppning så småningom. Håll ett öga på vår hemsida. På MC-sidan sitter det gamla esset Anders Andersson säkert i sadeln ett tag till. |
||||||||
Kraniel;
Åhåå!! ![]() Det är faktiskt det ända typ av jobb jag kan komma på när man snackar om drömjobb osv. Har aldrig haft en aning om vad jag vill göra "när jag blir stor", utöver F1-drömmen som nu verkar rinna ut i sanden (konstigt, jag som är så bra... Och motorsport som enbart handlar om förarskicklighet ![]() ![]() ![]() _________________ Anders Egeland - avdankad racerchaufför Kör mest barnvagn och mtb nu för tiden. |
||||||||
Tycker Kraniel borde erkänna i denna tråden varför han hatar sitt jobb....
![]() Då vet ju alla vad de ger sig in på. ![]() |
||||||||
Öhlins Racing AB söker:
* Strategisk inköpare * Konstruktör/Utvecklingsingenjör MC Road & Track Racing * Produktionstekniker/Beredare * Projektledare Produktutveckling Mer info: http://www.ohlins.com/Company/Jobopp Informella frågor? Skicka pm! ![]() |
||||||||
Re:
![]() _________________ Fredrik Ljungkvist ![]() ![]() |
||||||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1, 2 >> 6706 besök totalt |