Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
3225 besök totalt |
Årsmöte -> Ny styrelse!
Hej. Valberedningen letar med ljus och lykta efter blivande styrelseledamöter. En relativt stor andel av styrelsen lämnar över vid årsmötet varför alla nya krafter tacksamt mottages. om du vill ställa upp (och se till att det blir verksamhet även nästa år) eller föreslå någon du känner tag kontakt med valberedningen: Per Lidbom: lidbomper@hotmail.com Ronny Nygård: ronny.nygard@personera.se Till årsmötet är du välkommen oavsett om du skall sitta i styrelsen eller ej. Vi inleder med lite go-cart. Därefter håller vi årsmöte och sedan följer middag med lite specialare. Anmäl dig här: http://www.bmwsc.com/docs/BMWSC_arsm Tråd om det inledande go-cartkörandet: https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php ![]() _________________ Mvh/Micke Regnell ![]() |
||||
Följande ställer ej upp till omval:
ordförande Mikael Regnell Kassör Rickard Edgren Ledamot Daniel Gudmundsson Ledamot John Kjellsson Man kan väl säga att det främst är gatbilssidan som tappar mycket erfarenhet och kunskap.. _________________ /Arne Lindgren |
||||
Inga vidare reflektioner på att halva styrelsen inkl de kanske två tyngsta posterna försvinner...!? ![]() _________________ / Martin Spetz Racern: |
||||
Tråkigt då dom gjort ett bra jobb tycker jag. Själv vill jag inte göra anspråk på någon post i styrelsen men jag kan som jag sagt till Micke hjälpa till på träffar och köra instruktör (om jag duger) eller hjälpa till med utsläpp eller vad som kan tänkas på banan. Jag hoppas vi hittar någon bra ersättare för dom som avgår och tackar dom för den tiden dom styrt och ställt ![]() _________________ /Petter Ledin |
||||
Håller med föregående talare, synd synd... Under den korta tid jag har varit med i BMWSC har jag bara bra erfarenheter av deras insatser.
![]() inte för jag tror att jag "platsar" eller har tid, men vad innebär det att "bara" vara ledamot? Att man hjälper till med lite av varje bara eller...? ![]() _________________ Conny Palm -BMWSC-BMWCS- BMW 320i BMW 330i BMW 530d http://www.garaget.org/?car=8980 |
||||
Du har för låga tankar om dig själv..... ![]() Som ledamot hjälper du till med lite av varje under säsongen och framför allt inför och under träffar etc. Kanske får man också som ledamot något litet speciellt ansvarsområde..... _________________ / Martin Spetz Racern: |
||||
Det är inte bra att styrelsen väljs på 1 år. Det skulle vara 2 år och växelvis för halva styrelsen. På så sätt kan man unvika det förödande resultatet om hela styrelsen skulle kliva av på ett bräde.
Nu är det 1 vecka kvar till årsmötet, och jag undrar hur ekonomin ser ut för gat resp cup. Vi har (cup alltså) åkt med inhyrda transpondrar under året, vilket jag tycker är en nödvändighet, men hur påverkar det summeringen av cupekomomin? _________________ Stefan Larsson |
||||
Hm, har det inte varit uppe tidigare att det skulle ändras? ![]() _________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||||
Så är det from detta årsmöte iom de nya stadgarna som antogs på senaste extra ordinarie medlemsmöte som vi hade på Sviestad i somras. Ordförande, kassör och sekreterare väljs på två år med överlapp övriga styrelseledamöter väljs på ett år. /Rickard Avgående kassör BMW SC _________________ Rickard Edgren BMW M3 Clubsport -97 BMW 325i Coupé -94 BMW 540i xDrive -21 Mini Clubman Cooper S -19 BMW 523i -97 (Övningskörningsbilen) |
||||
Synd, uppskattar verkligen det jobb ni lagt ned! ![]() ![]() Leif _________________ Leif Thorslund BMWSC #252 BMW M3 E92 |
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
3225 besök totalt |