Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
1659 besök totalt |
Teaser inför fika träff i sydost!
Nu har det hänt, P.P. fått oss inbjudna till ett allt för trevligt garage i sydost regionen. Vi var varmt välkommna när garage renoveringen vart färdig, om någon månad. Så håll ut vänner, datum och vart vi ska presenteras senare. Garaget brukar alltid innehålla några trevligheter, så det blir säkerligen en spännande afton för oss som deltager!! För du kommer väl?? ![]() ![]() |
||
För att öka fundersamheten kan nämnas att en vissa dam brukar komma ur detta garage emellanåt, självklart i olika skepnader...
![]() ![]() |
||
Försöker komma på något förvirrande att skriva om Porschesamlingar, Skylineimportörer, Cobrafirmor, Sevenbyggare, Alfanister och alla andra sorters galningar med garage som jag skulle kunna ha tänkts bearbeta för en sån här träff. Men jag misslyckas kapitalt
![]() _________________ mvh Patrik Petersson Time Attack, är inte det bara en tidsträning? |
||
Gott, blir ett tidigt adventskaffe mao.. Med tanke på att man jobbar i byggbranschen kan man ju det där med försenade färdigställandetider, så decembers början kan det tänkas vara klart om det är beräknat till om en dryg månad..
![]() _________________ /Erik Petersson Cupra Leon ST VZ Extreme -25 |
||
|
||
Öhhh, Esthergaraget hade fullt upp (med en del saker jag kan få tillfälle att återkomma med), men jag jobbar med att få till något hos en annan Sevenbyggare plus ett gäng Alfatokar på Öland. Hoppas, men vågar inte lova något, ha något klart innan veckan är slut.
_________________ mvh Patrik Petersson Time Attack, är inte det bara en tidsträning? |
||
Har du lyckats hitta något trevligt alternativ Patrik?? |
||
Tja, preliminärt är vi välkomna till ett Alfanistgarage på Öland. Men jag gav min kompis tid att fråga de övriga innevånarna i byggnaden innan jag säger något helt klart.
_________________ mvh Patrik Petersson Time Attack, är inte det bara en tidsträning? |
||
Vis av erfarenhet vill jag inte avslöja för mycket förrän det är klart, men det närmar sig. Och du vet nog rätt väl vad det är frågan om Rickard. Hoppas kunna få lite balans i dieten med nån mer aktivitet, men som sagt, jag säger inget innan det är klart.
||
Bokat och klart ifall någon råkat missa det https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php
![]() _________________ mvh Patrik Petersson Time Attack, är inte det bara en tidsträning? |
||
![]() |
Inför träffar
![]() |
1659 besök totalt |