Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
4721 besök totalt |
Eftersnack BMWSC-möte - Linköping
Tjenare alla! ![]() ![]() Ville bara tacka alla på SC för ett grymt trevligt arrangemang i Linköping! Hade kul hela dagen, den enda "Low" jag hade var under go-cartracet, vem det va som vände på mig vet jag fortfarande inte ![]() ![]() också ett produktivt årsmöte och en enormt trevlig middag! om det finns möjlighet skulle jag gärna pröjsa för skiva och frakt för Kinnbys video om BMW-cuppen, otroligt kul! Hade gött så får hoppas att det kommer upp lite bilder från kvällen här snart ![]() MVH / Alexander Eklöw -Var uppe med tuppen i morse ![]() _________________ A Eklöw |
||||||
Kul med mycket film, god mat, och trevligt sällskap.
Tack Bistec för arrangemanget ![]() Grattis Samson till klubbmästerskapet i gokart ![]() (Nu förväntar vi oss seger i BMW Cup debuten...) (Jag var också uppe med tuppen, men det var tyvärr inte min chaufför.... ![]() _________________ BMW MC-klubben |
||||||
Japp, vart en trevlig dag och afton.....kul att flera stycken hade fixat lite bildspel och filmer etc...
![]() ![]() Två blivande Cup-debutanter på pallen i gocart-tävlingen var kanske lite oväntat... ![]() ![]() ![]() _________________ / Martin Spetz Racern: |
||||||
Det var du själv... ![]() ![]()
Tackar! Överst på pallen i BMW Cup? Ähum, host, host... Tror knappast det... ![]() ![]() Bistec: Kanonbra ordnat! ![]() ![]() Det är väl läge för oss i nya styrelsen att genast sätta fart med planeringen inför nästa säsong. Misstänker att det är många som kommer vara stressade veckorna före premiären. ![]() _________________ Aston Martin V8 Vantage BMW 328i Cab E36 Haase DD2 kart NS: 38 varv |
||||||
Sant det där med gocarten kanske ![]() ![]() ![]() Sant som du säger också med styrelsens arbete. Ju mer vi ![]() ![]() _________________ A Eklöw |
||||||
Helt rätt inställning, ingen idé att skjuta på det, lika bra vi styr upp så mycket som möjligt så fort som möjligt... ![]() ![]() _________________ / Martin Spetz Racern: |
||||||
Håller med Er alla, En riktigt trevlig kväll
![]() ![]() ![]() Tillsammans får vi detta att funka, det är jag helt övertygad om, bara vi hjälps åt ![]() Filmen var väl kanske inte så märkvärdig, men visst gör jag gärna en kopia till dig Alexander, No problems. Vi ses när vi ses och hörs när vi hörs ![]() |
||||||
För av allt måste jag tacka alla som bidrog till en trevlig (och lång) dag.
![]() Gokarten var en synnerligen trevlig början på dagen, även om ens gokartoträning märks på viss ömhet idag.
![]() ![]() Årsmötet visade på en god vilja av att hjälpa till med förbättra klubben. ![]() Middagen/kvällen var härlig tillställning med många goda historier och trevliga filmer samt Lars-Åkes informativa och underhållande BMW Cup statistik (inklusive extramaterialet). Så nu är det med nya krafter man kryper in i garaget igen, så ses vi på banan till våren igen. _________________ Gunnar Östlund "Jag kör för att det är kul, inte för att det ska se kul ut" |
||||||
Tack för omtanken. ![]() Jorå, rörligheten är över förväntan. Det gör lite ont och jag har div. häftiga blåmärken men revbenen verkar hela. Det måste ha varit den suveräna "medicinska" kuren på kvällen som ordnade till det. ![]() (F.k: Jag fick en liten knuff vid ett olyckligt läge och for i hög fart sidledes in i en vägg ![]() Grattis till segern Johan ![]() Man skulle nästan kunna tro att du tränat? ![]() Till ny ordförande i föreningen valdes Måns. Lycka till Hobbe! ![]() _________________ Mvh/Micke Regnell ![]() |
||||||
Tack för i lördags. Mycket trevlig tillställning! Allt var
![]() ![]() Lite suddigt på slutet vart det. Tror nästan jag köpte en bil på telefon från sundsvall.... ![]() Gav mig när stans alla offeciella krogar stängde - men det fanns dom som gick down town, dvs åt andra hållet. Skall inte säga vem, men vi kan kalla honom Ronny. ![]() _________________ Stefan Larsson |
||||||
![]()
Instämmer ! Tack Bistec för arrangemanget ![]() ![]() ![]() Jag passar på att tackar avgående kassör BMWRickard, och avgående ordförande BTG för ett förnämligt styrelsearbete under året. Det blir ett stort tomrum att fylla för oss andra. _________________ BMW MC-klubben |
||||||
Kul tillställning!
![]() Jag har lagt upp lite bilder på www.bmwsc.com ni hittar en länk på första sidan till fotoalbumet. Namn på alla nya dyker upp på hemsidan så fort alla mailadresser och telefonnummer kommit in. /Niklas, webmaster och ledamot ett år till! _________________ ![]() BMW M3 E92 -10 |
||||||
Finns info om det här, passar samtidigt på att önska alla i nya styrelsen lycka till! _________________ /// Mvh Ferenc Papp ![]() |
||||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
4721 besök totalt |