Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
<< 1, 2 6893 besök totalt |
Spara på dem till sjöisarna och välkommen med däck som banan tillåter... |
||
Jag har en polare som kör med såna här däck på sin rallycross/isracing Saab 900 8V 2.4l
![]() Rätt så skön skapelse det...varvar 8500rpm och har 250hk ![]() ![]() Men det finns ju värre däck oxå ![]() ![]() Ni som aldrig har sett en IS-SM för bilar tävling har verkligen missat nåt ![]() Vågar jag komma och sladda med min vinterbil? ![]() _________________ Nicklas Åkerlund Admin @ Compello.se VW Squareback E Automatic -72 |
||
Varför skulle Du inte våga att komma? välkommen... |
||
Jag har numera ledigt från jobb, så jag tar Passatdieseln och kommer för att förnedra er allihopa
![]() Är vadslagning tillåtet på snabbaste varvtid? ![]() ![]() _________________ Tobias Persson Kör: Banbil: S2 coupe -93 Familjebil: Sharan V6 4 motion -04 Andrabil: Audi A3 Sportback 2.0 q - 12. |
||
|
||
Uppar med lite lägesrapport.... Nu har vintern etablerat sig här.... ett antal anmälningar har trillat in, fortfarande finns det plats i gässtugan för dem som så önskar.
|
||
om en dryg månad är det dags... har platser både i gäststugan och på banan kvar...
För övrigt så finns här gott om snö och banan kommer att bjuda på spolat isunderlag. |
||
|
||
|
||
Kraftiga regn har gjort banan okörbar till helgen vi skjuter eventet till helgen 18-19 februari
|
||
Det kan ni väl inte göra ![]() |
||
Just nu är det -21grader, så nu blir det bra botten. Det känns som att kylan är några dagar sen...
Den 16 åker jag iväg på jobb i två v, så det innebär att jag kommer att missa körningen tyvärr. ![]() _________________ Tobias Persson Kör: Banbil: S2 coupe -93 Familjebil: Sharan V6 4 motion -04 Andrabil: Audi A3 Sportback 2.0 q - 12. |
||
![]() |
Inför träffar
![]() |
<< 1, 2 6893 besök totalt |