| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Racingsimulatorer
GTR 20/11, 19:00
|
1 besök senaste veckan (2646 totalt) |
|
Roliga rejs!!
Förra gången hade jag stora problem att hålla mig på banan pga bromsarna som ofta satte snurr på Porschen. Nu testade jag Ferrarin och den kom jag överrens betydligt bättre med. Irreterande bara att jag inte kunde hålla mig på banan på anderstorp då jag låg hyffsat till där med...
_________________ driver - Thomas Thuresson Porsche 964 C2 -90 |
||||
|
Verkar som om GTR ska börja spöka igen. Efter halva första varvet på Anderstorp så tvärlåste sig spelet
Hoppas inte någon blev lidande. |
||||
Blev bara väldigt förvånad när du stod stilla helt plötsligt. _________________ Daniel Ahlin Bygger Ginetta G20 (seven med skal) |
||||
Ja, stå stilla var inte det jag hade tänkt just då .
|
||||
|
Du verkade ha samma problem två gånger. Först under tidskvalet. Sen väntade jag in dig så du fick köra ett varv. Därefter startade vi rejset och du försvann ut ganska kvickt igen.
Förstår inte varför detta spelet är så känsligt. Mitt GTR funkar iaf bra nu när grafikkortet är återställt till originalhastighet igen. _________________ Marcus Svensson Mazda RX-7 -95 Snabbare än Lupos3L & Obizzz i Superstage 1:22,50 (slicks) 1:25,05 (R-däck)
|
||||
|
Min dator ligger i delar... så jag kan inte vara med på nån vecka eller två....
Väntar på nytt moderkort och nya minnen... ska uppgradera mig lite, hehe!! opteron 146 cpu som går att trimma som få... Och 2048mb ram istället för 512mb
_________________ Nils Ljung BMW 325i -87 (banrace edition) 600hk, 800Nm på BANA
|
||||
Har faktiskt ingen aning men nog är väl GTR värt ett bättre öde än att bara slängas bort. Håller med om att det är mycket mp probbs. Men när det väl fungerar så är ju spelet ett kanonspel!! På Biggies server funkar iaf SSR-ligan tämligen problemfritt även om en del konstiga grejjer händer där med. Men vilket spel är problemfritt online?? |
||||
![]() |
Racingsimulatorer
GTR 20/11, 19:00
|
1 besök senaste veckan (2646 totalt) |