| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Racingsimulatorer
Server #1 Brands 030420 (offline)
|
1346 besök totalt |
|
|
||||
|
|
||||
Vad tråkigt, kände det samma, jag har massa strul med min ratt som jag måste kalibrera om flera ganger innan den funkar bra, så det var jobbigt o starta om hela tiden = kalibrera ratten igen. Jim, vi starta om så att Speedy skulle kunna vara med, spelet hängde sig för han under kvalet. Sen blev det struligt när vi skulle köra ett arrangerat kval för att få samma startordning. Näe, nu ska jag ut i vårvädret.
/Andreas |
||||
Verkligen ledsen
Fattar inte vad det kan vara för fel
Är med på practise och kommer in på kvalet. När kvalet är slut ser ingen vad jag skriver???? Har provat med installera om dator/spel/patch. Fick tips om att inte ha långa namn på setuperna, men det hjälpte heller inte Ska prova med lite andra grejjer i veckan annars får ni köra utan mig.
Sorry igen. _________________ /Dusan Reljanovic |
||||
|
Speedy försvann som vanligt
, hade problem o bli av med hans spökbil när han kom tillbaka.
Startade om kvalet för o "lina" upp oss enligt första kvalresultatet, inte riktigt alla som var med på hur det skulle göras
Vi drog igång rejset utan o "lina" upp oss, bra start, kass första böj (blev sist) jagade ikapp Speedy som låg och tryckte bakom en Ferrari, bägge passerade Ferrarin, Speedy drog ifrån men snurrade när vi kom ikappen annan bil !! Kom ikapp Morespeed, hetsade i några varv, men snurrade själv när Morespeed stängde dörren (in i vänstern efter "dingle dell") ock jag fick panikbromsa
snurrade en gång till senare och va 23 sek efter när det ringer på ytterdörren.................Springer o öppnar, Påskkäringar som vill ha godis >
Springer tillbaka,ligger sist; kör 2 varv till, och går i depå. Kommer ut och är varvad av Speedy och 1.18 efter Morespeed........Skitkul >
Kör som en blå, tar in 9 sek och sen är det målgång Inget lyckat race direkt
_________________ /Joakim Janas |
||||
ove, var jag på din bil någonting i hill-bend? Det var jag som körde den gröna ferrarin och jag försökte köra om på insidan av hill-bend men jag fick intryck av att jag prejat dig så jag släppte om dig igen. /Andreas |
||||
Jag tror inte det. Gick bra i alla fall.
_________________ /Ove Mörk |
||||
ok, satt o kika på reprisen så nu minns jag bättre, jag tyckte jag sneddade lite väl mycket över gräset så jag släppte om dig. |
||||
![]() |
Racingsimulatorer
Server #1 Brands 030420 (offline)
|
1346 besök totalt |