| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Racingsimulatorer
Egen lackering på bilen.
|
1 besök senaste veckan (4281 totalt) |
|
Jo jag vet det är fan omöjligt utan, spinner hejdlöst 1 o 2
en sak till när man kör mot varan här visst får man inte ha några hjälpmedel alls på då ? vilka regler gäller ? _________________ Super Se7en "HAHLIN7" 9.48@243kmh 402m 510hk 608nm på bakhjulen Åmsele Superstage 1.22.16 WWW.HAHLIN7.SE |
||||
|
Hej Simon!
För information om vilka regler som gäller i serien så kan du läsa här: http://fulburken.no-ip.com:8080/gtr2 Det är seriens hemsida, på vilken du även ser rejs schema, anmäler dig mm. Så rusa nu iväg och köp en ratt anmäl dig och var med och rejsa. Det skit skoj!
(de enda hjälpmedel vi tillåter är autoclutch och invounerable) _________________ Micael Johannssen Lotus Exige Cup240 Lotus Elise 111s -99 Westfield SE |
||||
oj glömde bort att jag lova att trolla fram en länk för templates men här kan du ladda ner sådan för ferrari 360 http://www.gtritalia.com/filemgmt/singlefile.php?lid=84 Sen är det bara börja kladda i photoshop och bli nöjd med resultatet om det är nånting mer du undrar så e det bara att fråga på _________________ Thomas Tegbäck |
||||
|
Tack så mkt nu har jag laddat hem filen. Var ska jag lägga filerna och vad ska jag döpa dom till ?
_________________ Super Se7en "HAHLIN7" 9.48@243kmh 402m 510hk 608nm på bakhjulen Åmsele Superstage 1.22.16 WWW.HAHLIN7.SE |
||||
Filerna ska hamna i den här mappen F1 2002\GTR2002Season\Vehicles\JMB Competition Som du ser är filerna döpta som FRxxT1 och liknande och då ersätter du xx med något av nummrena 50 51 52 53 och sparar som en bmp bild. Du ska spara alla filerna som bmp och ersätta xx i alla fälten med samma nummer. Enda filen som är konstigt döpt är FR50-51BRK men då tar du bara bort 50-51 och ersätter med det nummret du valt. Sen är det bara att starta spelet och välja den ferrari 360 med det nummret du valde så ska du se din livrey på bilen. _________________ Thomas Tegbäck |
||||
|
_________________ Super Se7en "HAHLIN7" 9.48@243kmh 402m 510hk 608nm på bakhjulen Åmsele Superstage 1.22.16 WWW.HAHLIN7.SE |
||||
|
||||
Dom ligger i en fil som heter team.mas och en sådan finns i varje aktuellt teams mapp. Ladda ner templates istället som gör det mycket enklare. _________________ Thomas Tegbäck |
||||
Såg någonstans att man kan använda ett program som heter MaStudio, någon som vet var man kan hitta detta? _________________ Richard Axell - 320i Touring -04 - |
||||
![]() |
Racingsimulatorer
Egen lackering på bilen.
|
1 besök senaste veckan (4281 totalt) |