Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2 5494 besök totalt |
![]() Jag hämtade ut min förra 944 S2 Cab från lack en gång i Växjö och när jag hämtade ut trodde jag motorn var rasad. Det gick ojämnt,rök och tickade som den aldrig gjort tidigare men verkstaden hävdade bestämt att man inte varit ute och busat med den. ![]() ![]() Efter oljebyte och lugn körning gick den kanon igen men dit lämnar jag aldrig bilen igen. Det jag inte förstå är hur man lyckats misshandla bilen så med tanke på hur hårt jag själv kört med bilen utan att den brytt sig någonting?!?! |
||||
|
||||
Antar att det spelar roll vilken gps man har då? hade en gps-manick fastsatt i framrutan förra helgen och den fungerade skitfint (dvs pda m gps funktion och karta). _________________ Mvh // Niklas L |
||||
|
||||
jag känner en som hadde sin VR6 synkro inne på lack för han var för nära ett stacket och buklatt hö.fram och grill och allt annat på bilen var helt och fint och sen när han fick tilbaka bilen så var det nyansfel på det nylackade men inte bara fär det skulle utan vänster bakskärm och om jag inte minns fel så stod bakhjulet lite fel med
men de havda att fördröjningen på en månad var pga planeringsfel och att ignen hadde varit ute och kört med bilen och garanterat inte buklat eller repat den och det är den "riktiga" VW handlan här sen har jag också hört meckar där och på andra ställen som tycker att det är en löneföremån att "testa" bilarna som blir inlämnade så tyvär är jag säker på att det inte är ovanligt om man inte säger till nån man känner där eller om man har en bil som ignen vill pina _________________ // Mikeal Rylen |
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2 5494 besök totalt |