| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: BMW 318is - BMWcup/gatreggad
|
4227 besök totalt |
|
Nu börjar det tyvärr luta åt att sälja pärlan min, så nu lägger jag ut annonsen för att pejla lite intresse, är intresset (priset ) lågt så behåller jag bilen!
Till bilen då: BMW E30 318is - 90 Kördes i BMW-cup klass Standard 2005, slutade 6a i klassen, skulle kunna gå snabbare med relativt små uppdateringar! Gatreggad Vagnbok Drygt 18 000mil Saknar servo, taklucka, dimljus och ABS (bra för banan d.v.s. )
Buren är en Guss, svetsad av Lennart Bengtsson på 02-depån, han har även rostlagat det som behövdes, gjort stolsinfästningen samt fixat dit bältena. Tarox-belägg sitter på nu tillsammans med tarox stålomspunna slangar och nya skivor. Mer än halva mönstret kvar på R888orna (15x7-tumsfälgar X-ekerfälgar) Gula Koni, tillsammans med något styvare fjädrar. Exentriska topplagringar fram, ger mer camber än orginal Sitter gräsklipparbatteri i just nu (jättelätt!) och ett koniskt sportluftfilter Motorn går kanonfint och är otrimmad (=håller länge till!) Vid mer intresse skickas givetvis mer info! Powerflex-bussningar medföljer! Stämninsbild från Gelleråsen:
Pma eller maila på: alexander.eklow@gmail.com! MvH / Alexander Eklöw _________________ A Eklöw |
||||
ville försöka hålla mig ifrån det än sålänge eftersom jag själv har svårt att säga vad jag ska ta för den... så, vi får väl se, ska fundera på saken! / Alex _________________ A Eklöw |
||||
hatar när folk gör såhär; DU HAR PM , kändes bara så otrevligt inför alla andra att inte svara i tråden
_________________ A Eklöw |
||||
|
Tjena. Jag har en 92ans e30 325 touring, den är diamantsvart och har stora m-paketet med kofångare och allt + sportstolar i skinn (hela), elhissar runt om, stolsvärme, el-tkl. mm vinterdäck (duger men ej helt bra) på bbs fälgar och fina sommardäck följer med. Ej rost el bulig. Displayen till färddatorn är delvis trasig och torkarn bak kan strula ibland. Har gått ca 20 500mil. Kan det vara intressant att byta emot?
_________________ Fredrick Westlund, Avesta |
||||
allt är av intresse, svarar dock helst inte på mer direkta saker i tråden. maila på alexander.eklow@gmail.com istället är du snäll! MVH / Alexander Eklöw _________________ A Eklöw |
||||
Du har mail, Alex!
_________________ Claes Haglund Högspänning till vardags och högoktanigt till helgen |
||||
![]() |
SÄLJES
|
4227 besök totalt |