Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2, 3, 4 8093 besök totalt |
myso tråd - står ju inte årtal när folk har postat..
på första sidan står det -- rejset är idag - & så poasten datum 4 dec = imorgon ![]() på sista sidan står det dec 3 i posterna... men men--- är det idag asså ??? eller ? _________________ Kristian Hesselmark EVO'n S Å L D ! |
||||
Tråden är från förra året då det var den 4e. och iår är det den 3, dvs idag ![]() _________________ Tobias Hilmersson 944 S2 "Murphy", 968CS ![]() |
||||
|
||||
Hoppas de inte skadar bilarna för mycket nu... detta blir ju perfekt att äta middag till!
(sen åker chipsen fram och så sitter man kvar i soffan.. hehe ![]() _________________ Fredrik Boivie ![]() Kör nu Lotus Elise S1, tidigare Westfield & Opel Speedster |
||||
Stackars funktionär vid depåinfarten när Tom Kristensen skulle visa sin glädje efter att ha vunnit sitt del-lopp i Meganen då han drar loss den och driftar in i depån... man såg hur funktionären hoppar undan (bakom sin skyddsvall dock)... tror nästan han gjorde i brallan
![]() _________________ Fredrik Boivie ![]() Kör nu Lotus Elise S1, tidigare Westfield & Opel Speedster |
||||
Ja, och när dom körde med gamla Grupp B rallybilar. Jag har för mig att Anders Carlsson i Borås (ACE Competition) lånade ut sin Audi någon gång. Det var tider det! ![]() _________________ /Niße Golf 16V -88 1303S -73 Passat 280 R -18 |
||||
OT: Låter passande faktiskt! Själv stekte jag till en fiskfilé, slängde ihop en relativt enkel äggsås och kokade lite potatis samt lite tillbehör utöver detta. Helt ok för att vara "tv-dinner". _________________ Fredrik Boivie ![]() Kör nu Lotus Elise S1, tidigare Westfield & Opel Speedster |
||||
Det är en miss att köra programmet live med kommentatorer som inte har en susning om vad som händer. I nationscupen kommenterade de ju inte ens vad som verkade vara tilläggstider för en del förare.
_________________ Man kan inte ha samma bil hela livet! |
||||
Ja tror det var leif lindtröm och mattias andersson.
Det var inget större fel på dem, de gjorde så gott de kunde. Men man märkte att de inte visste ngt mer än oss vanliga tv-tittare. Alltid bättre med kommentatorer på plats. _________________ Anders Egeland - avdankad racerchaufför Kör mest barnvagn och mtb nu för tiden. |
||||
Tänkte samma sak, låter bra gör de också! ![]() Själv såg jag det med tyska kommentatorer, jag förstod väl inte så mycket, men de kunde inte inte ens hålla truten när det var en tyst minut för Richard Burns... > ![]() _________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2, 3, 4 8093 besök totalt |