|
Fredrik C
Malmköping
Här sen Nov 2002
Trådstartare

01 Dec 2005 20:51
_________________ Fredrik Cednert
PCS 7484
NS: 9 varv
NS BTG: 9.10.21
|
Sörpan
Slåtte
Här sen Nov 2002

01 Dec 2005 21:03
Frågar även här: Är det Blondie/Debbie Harry som uppträder?
_________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson)
"Raksträckor är bara en transport till nästa kurva"
|
Peter Sundfeldt
Linnéstaden, Göteborg
Här sen Apr 2004

01 Dec 2005 21:04
Ja, jag kan väl börja med att förklara att det är punkmamman Debbie Harry från Blondie på r'r-bilderna. Hon gjorde ett bejublat framträdande efter middagen och är, förstås, mycket större i England än här hemma.
Ska försöka lägga in beskrivningar under bilderna men saknar lite kunskap om några. Kanske kan vi hjälpas åt.
_________________ Peter Sundfeldt
|
Sörpan
Slåtte
Här sen Nov 2002

01 Dec 2005 21:23
Tack för infon, Peter, men hon har inte åldrats med behag direkt...
_________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson)
"Raksträckor är bara en transport till nästa kurva"
|
Frazze
Kristianstad
Här sen Nov 2002

01 Dec 2005 23:27
Många fina bilder Peter
Men det är ju inlagt beskrivningar under bilderna i de andra 3 albumen på sidan.
Bra hjälp va?
_________________ /// Mvh Ferenc Papp
|
Poffen
Stockholm
Här sen Jan 2005

02 Dec 2005 00:53
Tyvärr kan jag inte se bilderna utan att betala för var och en. Är jag ensam om detta?
_________________ Jonas Friberg
|
Karl Birgander
Älvängen
Här sen Sep 2003

02 Dec 2005 01:25
Poffen skrev: | Tyvärr kan jag inte se bilderna utan att betala för var och en. Är jag ensam om detta? |
funkar att se för mig utan nån betalning.
trycker du verkligen på bilden och inte på "buy" knappen under?
_________________ Karl Birgander
Porsche 944 S2 | BMW I3 REX | BMW 120iAM | BMW 320iM Cab E36
|
Nisse Classon
Lidköping
Här sen Nov 2002

02 Dec 2005 07:55
Nu blev det lite krångligt här... Jag kopierade iallafall över detta från Persbrandt-tråden i det allmäna forumet.
Peter Sundfeldt skrev: | ......har haft en massa bilder från Goodwood Festival of Speed 2004 liggande i datorn och har nu lagt upp dem på en Fotopicsida, http://peter-sundfeldt.fotopic.net/c780691.html
Tänkte att det kunde vara kul för Rejsafolk att titta på. Kanske har någon av er varit där, kanske inte. Sällan har man väl varit så nära så många exklusiva racerbilar. På kvällen gick vi dessutom på smoking-middag men en massa namnkunniga racers. Att rada upp de namnen skulle kännas för mycket "jag mötte Lassie", men många har/hade sitter/suttit på F1-griden genom åren. En kvalitativ midsommar i England och bortsett från middagar bör man verkligen fara dit, och dessutom till Goodwood Revival i september. Men om detta har det väl skrivits här om tidigare? |
_________________ /Niße
Golf 16V -88 1303S -73 Passat 280 R -18
|
AndersY
Täby
Här sen Feb 2003

02 Dec 2005 08:38
Nån som vet när Goodwood festival of speed är nästa år?
Skulle vara kul om det var i närheten av 8/9 juli, för då är det Duxfords Flying Legends Air Show:
Citat: | This unique and spectacular air show is firmly established as the warbird show in Europe, featuring a matchless selection of the great prOpeller-driven combat aircraft of two World Wars. In beautifully staged and choreographed flying sequences, classic American and European fighters take to the sky with both days culminating in the emotive spectacle of the mass flypast finale. The veterans, the pilots, the aircraft and the atmosphere are all here in this wonderful, nostalgic two-day action experience. |
Funderar starkt på att besöka det och vore kul om man kunde kombinera.
_________________ /Anders Ytterström
#24, #64, #88
|
Peter Sundfeldt
Linnéstaden, Göteborg
Här sen Apr 2004

02 Dec 2005 09:30
Är inte så rutinerad forumanvändare och skrev som bara på utan att tänka på "Bilder & video"-avdelningen. Hoppas det funkar ändå. Och det där med "buy" är förmodligen ett skydd mot upphovsrätten, att man inte kan ladda hem bilden utan att köpa. Klicka på bilden bara så vecklar den upp sig. Det var det som var tanken, att titta på racerbilar.
_________________ Peter Sundfeldt
|
Johan Rius
Kävlinge / Skåne
Här sen Feb 2003

02 Dec 2005 11:53
Poffen skrev: | Tyvärr kan jag inte se bilderna utan att betala för var och en. Är jag ensam om detta? |
Tyvärr inte inte för mig heller. Minitatyrbildsindexen från 2005 fungerar men inte 2004's.
Däremot så fungerar http://peter-sundfeldt.fotopic.net/p23392734.html med bläddringslänkar under bilden.
Va helt klart värt "omvägen" för att få se bilderna...
_________________ Johan Rius
Tonykart Racer DD2
|
Libell
Härnösand
Här sen Jun 2005

02 Dec 2005 14:27
AndersY skrev: | Nån som vet när Goodwood festival of speed är nästa år?
Skulle vara kul om det var i närheten av 8/9 juli, för då är det Duxfords Flying Legends Air Show:
Citat: | This unique and spectacular air show is firmly established as the warbird show in Europe, featuring a matchless selection of the great prOpeller-driven combat aircraft of two World Wars. In beautifully staged and choreographed flying sequences, classic American and European fighters take to the sky with both days culminating in the emotive spectacle of the mass flypast finale. The veterans, the pilots, the aircraft and the atmosphere are all here in this wonderful, nostalgic two-day action experience. |
Funderar starkt på att besöka det och vore kul om man kunde kombinera.  |
Det brukar vara runt midsommarhelgen . Jag kan starkt rekommendera denna tillställning , helt suveränt
|
Kraniel
Värmdö
Här sen Dec 2002
Moderator

02 Dec 2005 15:12
|
Megablade
Åsensbruk
Här sen Jun 2004

02 Dec 2005 19:07
AndersY skrev: | Nån som vet när Goodwood festival of speed är nästa år?
Funderar starkt på att besöka det och vore kul om man kunde kombinera.  |
Jag var själv på Duxford får någon vecka sedan och måste säga att det är mycket sevärt även utan flyguppvisning. Men det är klart att lyckas pricka in både goodwood och Duxford air show vore ju superbra!
Bifogar bild på undertecknad framför ett amerikanskt spionplan(Blackbird).
_________________ Johan Liedholm
Ford Fiesta -06
VW ID3
|
Pederb
Norrköping
Här sen Maj 2004

03 Dec 2005 02:55
_________________ -Peder Bäckman-
Fiat 500 Abarth 2013 US
|
Barbapappa
Mölndal
Här sen Feb 2003

03 Dec 2005 13:02
Fina bilder Peter!
Men jag ska nog erkänna att jag fastnade lite längre i DS-albumen. Jösses va många bilar!
_________________ Peter Karlsson
|
AndersY
Täby
Här sen Feb 2003

05 Dec 2005 02:52
Ahh, så då är det samma helg.
Blir nog ett besök i England den helgen nästa år.
_________________ /Anders Ytterström
#24, #64, #88
|
|