|
Loqqamid
Här sen Nov 2005
Trådstartare

07 Dec 2005 10:47
Senast ändrad av Loqqamid, 13 Jul 2012 12:50, ändrad totalt 1 gång
SLC SPRINT
..
|
Fredrik - SLC
Här sen Nov 2002

07 Dec 2005 12:20
Re: SLC SPRINT
TBR-Motorsport skrev: | HEJ är på gång att börga med slc sprint men har upp täckt att alla bara dyker upp som gubben i lådan vid tävlingarna man vet aldrig vilka som kommer. tänkte försöka ändra på det.
någon som har något förslag?
mvh Jimmy bronwaller
www.tbr-motorsport.se |
Jo det märker även jag..... Och kan du, Calibra mfl hjälpa till och ändra på det så blir vi alla gladare.
om det är något jag kan hjälpa till med så säg bara till.
|
Loqqamid
Här sen Nov 2005
Trådstartare

07 Dec 2005 12:31
sprint
Vi har stora möjligheter att lägga upp ett forum på våran hemsida där alla som åker i sprint kan anmäla sitt intresse och även presentera statistik och skicka ut nyhetsbrev om vilka som har anmält sig.
vi har en utbildad it kille som kan hålla det uppdaterat.
det du skulle kunna hjälpa oss med är ju att göra så att så många som möjligt hittar dit typ en länk från slc eller något.
mvh jimmy bronwaller
|
StefanJ
Vallentuna/Sthlm
Här sen Jun 2005

08 Dec 2005 18:54
Har en liten fråga. Vad kostar en säsong i SLC sprint om man bara ser till anmälningsavgiften? Hur mycket körning är det per tävlingshelg? Har nämligen tänkt tävla själv lite nästa säsong och vart tipsad om SLC sprint då jag tycker det är roligare att köra korta intensiva lopp än att åka långlopp.
Tack på förhand!
Mvh
Stefan
|
Fredrik - SLC
Här sen Nov 2002

08 Dec 2005 19:19
rsr skrev: | Har en liten fråga. Vad kostar en säsong i SLC sprint om man bara ser till anmälningsavgiften? Hur mycket körning är det per tävlingshelg? Har nämligen tänkt tävla själv lite nästa säsong och vart tipsad om SLC sprint då jag tycker det är roligare att köra korta intensiva lopp än att åka långlopp.
Tack på förhand!
Mvh
Stefan |
startavgift för SLC Sprint var i år 2000 per helg (dubbeltävling) vilket är samma pris som alla andra arrangörer i stort sett...... då är det tidsträning och 2 st race.... dvs ca 1 timme total effektiv körtid
|
StefanJ
Vallentuna/Sthlm
Här sen Jun 2005

08 Dec 2005 19:48
Tackar!
Vad kostar det om man vill ha extra träningstid?
|
Fredrik - SLC
Här sen Nov 2002

08 Dec 2005 20:24
rsr skrev: | Tackar!
Vad kostar det om man vill ha extra träningstid? |
Vi brukar ta 1000 för 6 till 8h träning .....
|
Loqqamid
Här sen Nov 2005
Trådstartare

09 Dec 2005 06:55
Re: sprint
TBR-Motorsport skrev: | Vi har stora möjligheter att lägga upp ett forum på våran hemsida där alla som åker i sprint kan anmäla sitt intresse och även presentera statistik och skicka ut nyhetsbrev om vilka som har anmält sig.
det du skulle kunna hjälpa oss med är ju att göra så att så många som möjligt hittar dit typ en länk från slc eller något.
mvh jimmy bronwaller |
det var ju inte så farligt dyrt fredrik
vad tycker du om vårat förslag då?
|
Fredrik - SLC
Här sen Nov 2002

09 Dec 2005 15:48
TBR-Motorsport skrev: | TBR-Motorsport skrev: | Vi har stora möjligheter att lägga upp ett forum på våran hemsida där alla som åker i sprint kan anmäla sitt intresse och även presentera statistik och skicka ut nyhetsbrev om vilka som har anmält sig.
mvh jimmy bronwaller |
vad tycker du om vårat förslag då? |
slå mig en signal vid tillfälle så kan vi snacka om hur.... tel finns på www.slc.se under kontakter.
|
Loqqamid
Här sen Nov 2005
Trådstartare

09 Dec 2005 17:39
Fredrik - SLC skrev: | TBR-Motorsport skrev: | TBR-Motorsport skrev: | Vi har stora möjligheter att lägga upp ett forum på våran hemsida där alla som åker i sprint kan anmäla sitt intresse och även presentera statistik och skicka ut nyhetsbrev om vilka som har anmält sig.
mvh jimmy bronwaller |
vad tycker du om vårat förslag då? |
slå mig en signal vid tillfälle så kan vi snacka om hur.... tel finns på www.slc.se under kontakter. |
det ska jag göra ska bara prata med min kompis han som är webb ansvarig i vårat team om hur han vgill lägga up det hela. ps ha en trevlig helg
mvh Jimmy bronwaller
|
calibra
Ystad
Här sen Jan 2004

09 Dec 2005 19:54
TBR-Motorsport skrev: | HEJ är på gång att börga med slc sprint men har upp täckt att alla bara dyker upp som gubben i lådan vid tävlingarna man vet aldrig vilka som kommer. tänkte försöka ändra på det.
mvh Jimmy bronwaller
www.tbr-motorsport.se |
Vi i Calibra team har tidigare visat vårt intresse
_________________ Lars Malmros
|
SRD
Kvänum
Här sen Dec 2005

09 Dec 2005 21:54
calibra skrev: | TBR-Motorsport skrev: | HEJ är på gång att börga med slc sprint men har upp täckt att alla bara dyker upp som gubben i lådan vid tävlingarna man vet aldrig vilka som kommer. tänkte försöka ändra på det.
mvh Jimmy bronwaller
www.tbr-motorsport.se |
Vi i Calibra team har tidigare visat vårt intresse |
Vi kanske kan årdna ett samarbete?
|
SRD
Kvänum
Här sen Dec 2005

12 Dec 2005 19:47
Några bra tips inför ett slc race
någon som har lite bra tips
|
calibra
Ystad
Här sen Jan 2004

12 Dec 2005 20:01
slc sprint 2006 på Mantorp premiär
För att göra allt lite lättare för de som har svårt att bestämma sig så erbjuder
jag
10 st team i gt700 att ställa upp. Det är en kostnad som jag betalar till SLC.
Är detta ett bra förslag. Om ingen nappar så somnar jag
_________________ Lars Malmros
|
MaZ
Göteborg
Här sen Nov 2002

12 Dec 2005 22:58
Re: slc sprint 2006 på Mantorp premiär
calibra skrev: | För att göra allt lite lättare för de som har svårt att bestämma sig så erbjuder
jag
Är detta ett bra förslag. Om ingen nappar så somnar jag |
Det där lät extremt intressant, vad menar du eg?
_________________ /Mats Strandberg
onemanracing.com
BMW 330i -05
|
Fredrik - SLC
Här sen Nov 2002

12 Dec 2005 23:00
MaZ skrev: | calibra skrev: | För att göra allt lite lättare för de som har svårt att bestämma sig så erbjuder
jag
Det där lät extremt intressant, vad menar du eg?  |
jag har lite koll på vad Lars menar... tror jag...
dvs Dom första 10 som anmäler sig för SLC GT..... får startavgiften och träningen på SLC's första deltävling i april på Mantorp köra sponsrad av Lars Malmros AB och slipper alla avgifter.
|
MaZ
Göteborg
Här sen Nov 2002

12 Dec 2005 23:11
Det låter ju otroligt intressant, jag siktar absolut på att dyka upp och alla saker som kan minska kostnaderna är ju bra.
Ett litet PM på gång tror jag.
_________________ /Mats Strandberg
onemanracing.com
BMW 330i -05
|
Fredrik - SLC
Här sen Nov 2002

12 Dec 2005 23:25
Fredrik - SLC skrev: | MaZ skrev: | calibra skrev: | För att göra allt lite lättare för de som har svårt att bestämma sig så erbjuder
jag
dvs Dom första 10 som anmäler sig för SLC GT..... får startavgiften och träningen på SLC's första deltävling i april på Mantorp köra sponsrad av Lars Malmros AB och slipper alla avgifter. |
ska väl tillägga att det förvisso inte några begränsningar från Lars sida.... men personligen så hoppas jag att ingen befintlig SLC åkare som ändå tänkt att åka inte utnyttjar Lars generösa erbjudande utan låter det gå till nya som inte hade kommit annars
|
SRD
Kvänum
Här sen Dec 2005

13 Dec 2005 12:10
Fredrik - SLC skrev: | Fredrik - SLC skrev: | MaZ skrev: | calibra skrev: | För att göra allt lite lättare för de som har svårt att bestämma sig så erbjuder
jag
dvs Dom första 10 som anmäler sig för SLC GT..... får startavgiften och träningen på SLC's första deltävling i april på Mantorp köra sponsrad av Lars Malmros AB och slipper alla avgifter. |
ska väl tillägga att det förvisso inte några begränsningar från Lars sida.... men personligen så hoppas jag att ingen befintlig SLC åkare som ändå tänkt att åka inte utnyttjar Lars generösa erbjudande utan låter det gå till nya som inte hade kommit annars  |
Håller med!
|
VincentM
Stockholm
Här sen Jan 2004

13 Dec 2005 12:15
calibra skrev: | För att göra allt lite lättare för de som har svårt att bestämma sig så erbjuder
jag
Interested as well. Just that I can't find the GT700 rules on the slc website. Would my 964 3,3turbo fit ? on SLC's website I would fit in SLC 800, to bad since my engine is hardly trimmed...
_________________ Vincent Mannent
Porsche 964 3,3T
|
carreracup
Ystad
Här sen Maj 2004

13 Dec 2005 13:28
Har oxå svårt att hitta klassindelningen...
Hadde tänkt köra några sprinttävlingar men ser inte ut att bli i april...kan kanske offra mig..
_________________ Niclas Thorvaldsson
|
|