Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Allmänt banåkaforum
SLC SPRINT
<<   1, 2
2421 besök totalt
Fredrik - SLC

Här sen Nov 2002

Re: slc sprint 2006 på Mantorp premiär

VincentM skrev:
calibra skrev:
För att göra allt lite lättare för de som har svårt att bestämma sig så erbjuder
jag
10 st team i gt700 att ställa upp. Det är en kostnad som jag betalar till SLC.
Är detta ett bra förslag. Om ingen nappar så somnar jag

Interested as well. Just that I can't find the GT700 rules on the slc website. Would my 964 3,3turbo fit ? on SLC's website I would fit in SLC 800, to bad since my engine is hardly trimmed...

Vi kommer med regler efter årskiftet..... men det bygger på SLC GT800..... men att din motor inte är trimmad... tja, då är det väl bara att bromsa lite senare och gasa lite tidigare

Något rundningsmärke vet jag att du inte kommer vara ändå.... så stor skillnad är det inte.

VincentM
Stockholm
Här sen Jan 2004

Re: slc sprint 2006 på Mantorp premiär

Fredrik - SLC skrev:
VincentM skrev:
calibra skrev:
För att göra allt lite lättare för de som har svårt att bestämma sig så erbjuder
jag
10 st team i gt700 att ställa upp. Det är en kostnad som jag betalar till SLC.
Är detta ett bra förslag. Om ingen nappar så somnar jag

Interested as well. Just that I can't find the GT700 rules on the slc website. Would my 964 3,3turbo fit ? on SLC's website I would fit in SLC 800, to bad since my engine is hardly trimmed...

Vi kommer med regler efter årskiftet..... men det bygger på SLC GT800..... men att din motor inte är trimmad... tja, då är det väl bara att bromsa lite senare och gasa lite tidigare

Något rundningsmärke vet jag att du inte kommer vara ändå.... så stor skillnad är det inte.

Thanks, I will keep an eye on it then.
I am used to RBC now, I don't use the brakes anylonger

Allmänt banåkaforum
SLC SPRINT
<<   1, 2
2421 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande