Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Allmänt banåkaforum
Och detta på vintern...
1099 besök totalt
Fuchs
Trosa
Här sen Sep 2005

Trådstartare
Och detta på vintern...

Mmmm vad trevlig det blev idag...jag åkte med maseratin från garaget hem till mig,då det var tort på vägarna och vad fick jag ser då på E4...en gul lambo med "Feed Me"-reg plåt och ringen märke på baken....så var vi två italienare samtidigt och gissa om vi fick gasa litte!!javascript:emoticon('')
javascript:emoticon('')javascript:emoticon('')
javascript:emoticon('')!och detta på Vintern javascript:emoticon('')
javascript:emoticon('') undra bara vem han var och om bilen också bor i södertälje då han svängde av samtidigt som jag

Mölndal
Här sen Feb 2004

Det var väl säkert "bytbil" på forumet. Se hans tråd om hans nya Gallardo..

Jönköping
Här sen Dec 2002

Första gången jag såg en Ferrari i verkligheten och på svenska vägar, ca 1977, var det full vinterväg. En 365 GTB Daytona och allting! På den tiden drällde det inte av dom på vägarna, kan man säga.

Trosa
Här sen Sep 2005

Trådstartare
Ferrari ser jag ofta...en Kille som städar på mitt jobb ibland kör en gul av nyare vers. året om...ser rätt roligt ut ner han tar fram sina städgrejer ur motorhuven...upps bagageluckan såklart,då den sitter framme...

Malmö
Här sen Feb 2004

Fuchs skrev:
Ferrari ser jag ofta...en Kille som städar på mitt jobb ibland kör en gul av nyare vers. året om...ser rätt roligt ut ner han tar fram sina städgrejer ur motorhuven...upps bagageluckan såklart,då den sitter framme...

Samma typ av städare som de i filmen Leon?

Mölndal
Här sen Feb 2004

sweanders skrev:
Fuchs skrev:

Samma typ av städare som de i filmen Leon?

Hmm, man kanske ska byta till det yrket?

Och detta på vintern...
1099 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande