Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1, 2, 3 >> 10817 besök totalt |
Licenstagning April-2006
Hej! Nu är inbjudan ute till Knutan, kolla här: http://www.soedrabf.se/ /Patrik _________________ Patrik Skoog |
||
Re: Licenstagning Knutstorp i April-2006
Alltså inte alls för att var sådan, och med risk för att ha missat nåt, men vad i alla sina dagar har detta med BMWSC att göra...!? ![]() _________________ / Martin Spetz Racern: |
||
Ja Moderatorna kan flytta tråden...... Kan då även informera att det kommer också vara möjligt att ta Licens hos SLC både den 20 & den 21 April. Kostnad ca 1500 och då kommer vi samarbeta med en stor känd racing-körskola som kommer ge avancerad körträning dessutom. med flera mycket duktiga instruktörer som är racerförare själva (vem samarbetspartnern är inte officiellt än men riktigt bra kan jag säga iaf ![]() ![]() EDIT:Men ändra gärna tråden till Licenstagning i April så kan fler licenskurser fylla på och tråden bli allmänn intressant för hela rejsa.... |
||
Re: Licenstagning Knutstorp i April-2006
Martin, jag vill inte heller vara "sådan", men Patrik ville kanske uppmana BMW Sport Clubs medlemmar om att ta licens. Bra initiativ, tycker jag! ![]() Ju fler medlemmar som har licens desto bättre.. Hade han lagt tråden i nåt av de andra forumen på Rejsa så hade troligen större delen av BMWSC medlemmarna inte sett det i myllret av trådar. Många medlemmar kommer ju bara in på rejsa från www.bmwsc.com _________________ /Arne Lindgren |
||
Det tror jag inte eftersom Putrix skrev:
Men om det nu ledde till att någon BMWSC:are som inte tidigare tänkte ta licens nu gör det är det ju jättetbra..... ![]() _________________ / Martin Spetz Racern: |
||
Min baktanke var precis som Arne antydde, själv har jag väntat på tillfället för att kunna ta licens & börja jaga "gamla" E30:s i cuppen..
![]() Sen om det var rätt forum eller inte, det vet jag inte. Passar det inte här så flytta det! Jag bara ville informera om möjligheten att ta licens i detta forum. /P _________________ Patrik Skoog |
||
ok, då är jag med, det vare en bra tanke Putrix.....fler bilar till Cupen.... ![]() ![]() Jösses ![]() ![]() _________________ / Martin Spetz Racern: |
||
Med tanke på trådens utveckling är det lika bra med att fylla på andra kända licenskurser.
Tillfälle ges även i Karlskoga i april, se http://www.karlskogamotorstadion.com/kmf2006/brkursapril06.htm _________________ Gunnar Östlund "Jag kör för att det är kul, inte för att det ska se kul ut" |
||
BMW Sport Club har sin licenskurs 1 April (
![]() Mer information på hemsidan (www.bmwsc.com) _________________ BMW MC-klubben |
||
Jag har sökt på sidan men inte hitta någon mer information än den som ges i kalendern. Vem anmäler man sig till? Vad kostar det? _________________ Jimmy Karlsson BMW M3 -87 i delar ett litet tag till... Porsche 996 turbo |
||
Nu så! Hemsidan är uppdaterad med info om licenskursen! Mitt på huvudsidan www.bmwsc.com finns en länk "mer info här! >>". _________________ ![]() BMW M3 E92 -10 |
||
Ser det ut att finnas mycket plats kvar? Brukar det bli fullt?
Vet inte om jag vågar anmäla mig ännu ![]() Det snöar kraftigt och snödjupet har passerat räcket till vår uteplats, ca 80cm. Hundarna ser ut som mullvadar när de är ute och leker ![]() Bor bara 25mil från linköping. Körs kursen även fast det är snö kvar? _________________ Thorbjörn Nilsson Brukar: Alfa Romeo Giulia Super 2.2JTD, Toyota LC90 (VZJ95) Pallbocksräser: Mitsubishi Evolution IX, M3 breddad E30 |
||
Trots det nuvarande snöläget , skulle jag faktiskt bli mycket förvånad om det är snö kvar 1/4 !!! Det är bara att anmäla sig.... ![]() _________________ / Martin Spetz Racern: |
||
Tackar.
Har iofs bott i Norrköping och vet att det skiljer en del, men just nu känner man sig ändå skeptisk. 1 meter snö och mer än 20 grader kallt ![]() Har nog inte ens 25mil till linköping. _________________ Thorbjörn Nilsson Brukar: Alfa Romeo Giulia Super 2.2JTD, Toyota LC90 (VZJ95) Pallbocksräser: Mitsubishi Evolution IX, M3 breddad E30 |
||
Det kommer vara skitfint vårväder 1 april. Det kommer iofs vara lite blött i gräset men asfalten kommer vara torr och fin och solen kommer skina!
På förmiddagen kommer det vara lite kyligt men på eftermiddagen kommer solen värma så det blir en toppendag. Eftersom jag lovat hjälpa till som funktionär så har jag bestämt att det blir så, vill ju inte stå och frysa ![]() _________________ Tobias Geijersson ![]() |
||
Då litar vi på dig Tobias ![]() _________________ BMW MC-klubben |
||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1, 2, 3 >> 10817 besök totalt |